torsdag den 11. august 2011

Ahrmen hvad er nu lige det for noget ...?

1) Det dér med folk, der kigger i papiret, efter de har pudset næse. Det' sgu da ulækkert!! (Og hvorfor pokker gør jeg det selv?).

2) Med vejret ... har vi fået ny istid eller hvad?! Oooorker ikke endnu en vinter, hvor tøflerne skal i mikroen, hvis ikke tæerne skal knække af af frostbite.

3) Med theposer (og hvorfor skal det nu hedde 'te'?! Det ser da åndssvagt afstumpet ud!), der ALTID skal falde ned i koppen, trods den dér fiiine snor, producenten har været så smart at putte på. Tænk, hvis det samme var gældende med tamponer! ... Adr!


4) Folk, der ikke længer finder det nødvendigt at bruge 'sin' og 'sit'. Det giver da nogle uheldige misforståelser engang imellem. "Han tog sin hat og gik sin vej". Okay, godt for ham. "Han tog hans hat og gik sin vej" - hey, tyveri!!

5) Med morgenånde? Hvad skal det til for? Der er da ikke noget så ucharmerende som at ligge ansigt til ansigt med drømmefyren, hvorefter læberne blottes i et smil, og der lugter af motorvejstoilet med forstoppelse.


6) Med kvinder, der kan ejakulere. Det' naturstridigt! ... Og ulækkert. Må mændene ikke længere have noget for sig selv?

7) Med folk, der skal nedgøre realitystjerner for at føle sig mere værd selv. Så lad dem dog synge den sang i fred! - Og sluk radioen, hvis du ikke kan holde ud af høre på det!


8) Der foregår, når Tiger sælger toiletbørster udformet som en solsikke? Findes der noget mere klamt end en omgang diarré, der skal skrubbes væk, hvorefter man sætter børsten på plads - med den brugte ende opad! *Gyyys*

9) Med sparetoiletter (nu vi er ved det latrinære). Vi skal spare på vandet, I get it. Men er jeg den eneste, der ikke har tarmsystem, der egner sig til det? Man bruger jo alligevel tres skyl, før den lort er ude - og hvad er så pointen med sparesystemet i første omgang.

10) Der sker for de hjemmegjorte reklamer før lokalnyhederne. Det er sgu da pinligt! Det ligner noget, der er smækket sammen af en to niende klasses elever, der har haft projektopgave i emnet, og er kommet sent i gang. (En slem en af slagsen fra Bornholm, der florerer på FB (hvis jeg kan finde ud af at lægge den ind):)




3 kommentarer:

  1. Hahaha!! Tak fordi dine agressioner på omverdenen lige fik mig til at smile på en dag, hvor jeg sidder på mit arbejde med snot (jeg har forresten fravænnet mig vanen at kigge i papiret, når jeg afsnotter mig selv), hovedpine og konstante nys!
    Du fik mig til at grine, fordi du har så evigt ret i de ting du skriver, og måden du skriver dem på er som jeg selv ville ha' sagt det! :P

    Håber du har fået det bedre, forresten, og ellers; god bedring :)

    SvarSlet
  2. Uha - du har måske fået min bug? For jeg er blevet rask! c",) Tak for trofast læsning - og så håber jeg, du selv kommer dig snarligst.

    SvarSlet
  3. Hihi, den er så hjernedød den toiletbørste fra Tiger ;)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...