torsdag den 25. august 2011

Anbefal DIN blog!

 Er det bare mig, eller er der usædvanligt stille i blogland i disse dage? Hvor er alle henne? Har ingen noget at fortælle ... udover os, der slet ikke har noget at fortælle. Kom nu - ud af starthullerne!

Er du læser herinde (yaeh, right!) eller tilfældigt faldet forbi, og er din blog ikke på min læseliste så anbefal den! Skriv evt. lidt om dig selv eller din blog.

Eller er du læser og kender en god blog (igen: der ikke er på min liste), så kom med en anbefaling. Hvad læser du, og hvorfor synes du at de(n) blog(s) er god(e)?

Hvad kan I læsere lide?
Er det for øvrigt lige en bogreol der er for fed eller hvad?
Personligt er jeg ikke så meget for de dér bloggere, der poster ét billede og skriver 'Se, hvad jeg har købt i dag. Hvad synes I?'. Jeg er heller ikke så meget for at man kun skriver om én ting (mode! I like fashion - men behøver alle at skrive om det?). Jeg elsker en blog(gere), der formår at skrive om alle aspekter af livet - fritid, arbejde, venner, familie ... en dagbogsagtig blog. Min ultimative favorit - og som jeg har fulgt lige fra start af - er Natascha. Og jeg vil da heller ikke undlade at komme med et link. :) Her: http://popkulturisten.blogspot.com/ kan I se eksemplet på en blog, jeg mener har det hele.

Men nogle gange bliver jeg alligevel overrasket. Jeg kan falde over en blog, jeg slet ikke troede ville være mig, men som jeg pludselig begynder at vende tilbage til igen og igen. So don't be shy - på bordet med nogle forslag!

... Please! :)


1 kommentar:

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...