lørdag den 13. august 2011

Blog on!

Kristina fra http://www.spildtebedrifter.com/ har awardet mig. Taaark. :)

Reglerne er som følger:  Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af  - gjort ovenfor. :) Jeg skal så svare på fem spørgsmål. Derefter skal jeg sende awarden videre til fem andre bloggere, der har mindre end 100 faste læsere. Da jeg er ret ny herinde kender jeg ikke så mange af de mindre etablerede endnu. Så jeg tillader mig at vælge én, der kun har en lillebitte smule over 100 læsere. c",)


Diii first qusti-on er:  
Hvorfor begyndte du at blogge?
 Jeg har 'blogget' mange år på en anden side, hvor der dog ikke var mulighed for at lægge billeder ind, og lidt flere regler. Jeg ville gerne skrive mere frit - jeg bryder mig ikke om, at min tanker kan blive censureret! Og så ville jeg gerne have mulighed for at bruge billeder - både mine egne og nogle, jeg finder smukke og fascinerende. Derudover ville jeg gerne være mere anonym end jeg er på den anden side, hvor jeg skriver under eget navn og mine læsere kender mig. Jeg håber også, at detteher forum kan give mig flere læsere end det andet.

Andet spørgsmål:
Hvilke blogs følger du?
Tja, de står jo i siden på min blog; men den første blog, jeg startede ud med at følge er Popkulturisten - popkulturisten.blogspot.com. Meget længe læste jeg kun den. Derigennem fandt jeg så miconfesion.dk, som jeg har fulgt over et år. Jeg begyndte så at følge rikke-ontheothersideoftheplanet.blogspot.com, som ledte mig videre til miss-michellemarie.blogspot.com og starsandfairies.blogspot.com. Derudover er jeg ret glad for www.hverdagenssurdej.dk og volapyk.urbanblog.dk. Resten på min liste fulgt efter jeg selv begyndte herinde.

Le tredje:
Favoritfarver? 
Jeg eeelsker farver! Men mine absolut yndlingsfarver er græsgrøn og dyb lilla.
Elsker disse farver på min yndlings aura soma - ville eleeske at have hele serien. Farver virker så beroligende og opmuntrende. (Beklager det slørede billede).

 Number fire:
Favoritfilm? 
Jeg er ret glad for komedier. Især "Ace Ventura"-filmene. "Duplex" er også en, jeg kan se igen og igen. Men jeg kan nu også godt lide film, der virker tankevækkende. Min absolutte favoritfilm er "Rosens navn". Men "Grønne stegte tomater" er også en favorit ... Og "Saw"-serien.
Fem:
Hvilke lande vil du gerne besøge? 
Som barn var vi i udlandet mindst én gang om året, så jeg har været mange steder. Heldigvis. I dag bryder jeg mig ikke om at rejse, pga. sygdom. Men ellers ville jeg riiiigtig gerne have været til Australien. England er også et land, jeg gerne ville se (og ikke kun London! c",)). 

Jeg sender hermed blog-awarden videre til:
Natascha: popkulturisten.blogspot.com
Og Rikke: rikke-ontheothersideoftheplanet.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...