mandag den 22. august 2011

Dagens ...

Anbefaling:

Ja, trods kørende fight med Coop, har deres butikker altså af og til nogle fede produkter - og dette køb gjorde jeg før da big scandal. Det er dog alligevel med blødende hjerte, at jeg kommer med anbefaling af produkt fra dem, for jeg er jo stadig ret knotten ... men prøv lige at se nogle fiiine lys, de har i deres butikker for tiden (vælger primært at tænke på mig selv som 'Super'brugsen-hader og glæde mig over, at man også kan finde lysene i deres andre butikker - Kvickly for eksempel!).
Er de ikke fiiine? Disse beauties står nu i mit soveværelsesvindue og ser dejlige ud!
Jeg eeelsker påfuglefjer, så dette sæt købte jeg til min fødselsdagsfest, der nærmer sig med hastige skridt.
Begge sæt lys kunne fås med servietter til. Endvidere havde de også nogle rigtig fine ugleservietter - dog uden lys til (muligvis kan man få det i en større Coop-butik?). Disse er købt i Coop-butik i en mindre by. Flække-butikker har dem muligvis ikke i deres udvalg. En af dagene skal jeg til Kvickly i the big city *host* (dvs. den største butik her i omegnen! c",)). Er spændt på, om de har flere af slagsen - har nemlig lidt fortrudt, at jeg ikke købte nogle til stuen, da vi her i huset er vi storforbrugere af stearin- og fyrfadslys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...