tirsdag den 30. august 2011

"Everybody huuurts"

De sidste fire dage har været én omgang sammensurium. Torsdag var jeg syg. Som i 'av-for-fanden-jeg-tror-jeg-skal-døøøø'-ondt (what else is new?). Det var så også dagen, Skodaben (vores bil!) valgte at dø! Total yndlingsdag ... eller?

HG var så sød - så han hentede snask på grillen (der er langt - og sådan fandt man ud af at bilen ikke er rask heller ... lad os bare sige, han vendte hjem i røg og damp!). Det er faktisk næsten et år siden, jeg sidst fik take out (ved vores indflytning). Så til helvede med kuren (igen ... sjovt nok!). Så ind på sofaen med liget (mig) og putte med Buller - han rynker nemlig ikke på næsen, selvom man ikke har været i bad i tre dage (når det gør SÅ ondt kan jeg ikke tage brusebad - vandet gør for ondt, får mig til at kaste op af smerte). Dagen var dog kun en otter på top ti skalaen over smerter - jeg kunne nemlig sidde op, tage billeder og spise selv! :)

Årh, puller! Har ondt (også af mig selv) og putter på sofaen med HGs gamle bamse, Buller.
Vegeburger (dvs. alm cheeseburger minus kød) og fritter - muuuums efter al den Nupo!
Stearinhygge - HG og godt kamera var ikke lige til stede, så beklager kvaliteten! (Gælder alle billeder i dette indlæg!)
Bombaypizza
Zero ... og rod!
Jeg elsker gamle film - også de platte. Og "Firmaskovturen" skal ses hver gang der er takeout på menuen.
Og så en dessert ... bare en lillebitte én (nu man alligevel har syndet!).
 Jeg ved godt, indlæggene fra de sidste dage ikke bliver voldsomt interessante, men det er begrænset, hvad man oplever, når man kun kan trække vejret og ligge ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...