søndag den 21. august 2011

Hjææælp!

Nu ved jeg godt, der ikke er voldsomt mange, der følger min blog (endnu?), men jeg håber alligevel, at nogle af jer derude kan hjælpe.

Sidste år købte jeg nogle armbånd i sort læder, som jeg er sååå glad for. Man kunne også få dem i andre farver - bl.a. brune med forgyldt beslag. Jeg havde pt. kun råd til et sæt og købte de sorte. Forleden ville jeg så ind og se, om de stadig havde de brune. Og det havde de så ikke! Armbåndene jeg købte er fra http://www.smykkegave.dk. og ser nogenlunde således ud (beklager det knap så gode billede, men kunne huske dette, hvor jeg havde dem på):
Mit hår var så fiiint, dengang! Æv, ikke at kunne tåle hårfarve længere!
Armbåndene jeg leder efter ser således ud:
Sååå smukke!

Det tætteste jeg kan komme på noget, der ligner er disse (også fra smykkegave):
Noget af en forskel, ik? :(
Så kender du et sted, hvor man kan finde disse armbånd - eller kender nogen der har dem og gerne vil sælge? Så ville der være et styks chica her på adressen, der ville blive overlykkelig!!

2 kommentarer:

  1. Kender desværre ikke et sted, hvor man kan købe armbåndene.
    Men de ser rigtig fine ud(:

    Og en rigtig fin blog du har.
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Eeej, sveske, tusinde tak for kommentaren! TO kommentarer fra læsere, jeg ikke kendte til ... og på en mandag! (Har lige fået ny favorit ugedag!). Skal slå en kigger forbi din blog - alene navnet på den virker tiltrækkende på denne crazy catlady! c",)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...