fredag den 19. august 2011

Ja hallo - det er kulkælderen!

My God, en crappy dag! Faktisk en crappy uge ... Kan man ikke bare skynde sig at passere 'start' og gå ind i en ny uge?

Her kommer min liste over 'Det er lidt af en præstation at ...':

1) Føle sig dumped, når man har været i fast forhold i ... jeeez, tretten år!! (Hvordan har han holdt det ud? Og hvordan kan jeg stadig være i live? Han burde efterhånden have været irriteret nok til at have begravet mig ... six feet under terrassen!).
          Nå, ikke desto mindre føler jeg mig i dén grad kasseret. Så tak til die *beeeep* und *beeep* (de kunne jo falde over bloggen ved uheld) for endnu engang at glemme at: A) aflyse en aftale (SÅ fedt at skulle lægge weekendplaner om i sidste øjeblik). B) 'glemme' at invitere til fest (utroligt så mange gange invitationer kan gå tabt hos henholdsvis postvæsen og cyberspace!). C) at have nosser nok til at sige: "Vi gider altså ikke se jer, fordi [indsæt årsag]". D) styrke min selvtillid (også dejligt at føle sig tilbagesat til folkeskolen ... kan ligefrem lugte den sure sved af idrætsrum!). D) Gøre min fredag endnu værre, lige når jeg troede, bunden var nået. SÅ dejligt at starte weekenden med at føle sig elsket! E) Udtale: "I må da godt komme alligevel ..." *tøvende pause* Jeg troede ikke, det kunne blive værre end ingen invitation ... jeg troede også, der var bund i kasserollen! (Til mine læsere: Jeg skal nok forklare 'kasserollen' en anden gang - på denne blog bliver der uden tvivl grund til det - det bliver ikke første gang, den passage vil dukke op).

2) Få lugten af lighus ud af spisekammer (feeeedt, når man er vegetar!).

3) Undlade at brække sig, når man vil indvie de nye stilletter og ved første skridt spidder en dræbersnegl. (Mindehøjtidelighed vil foregå ved midnat søndag).

4) Bevare værdigheden, når man er ret sikker på, en af naboerne (hvem - sig det så. Hvem, hvem,  hvem?!) har set én nøgen, da man stod kl. 00:45 i Evakostume og lavede pizza i køkkenet (må nu undlade øjenkontakt med alle på vejen!).

5) Komme med undskyldninger for, hvorfor man lavede pizza kl. 00:45 - når man officielt er på Nupo.

6) Forklare overfor bedre halvdel at man ikke aner, hvor Zero'en blev af, når der ligger 175 tomme flasker ved siden af én.

7) Undlade at sende brevbombe til ... (se pkt. 1!).

8) Skulle få de halvfems tilbageværende sider af "Mammutjægerne" til at strække til mandag, hvor Mommy kommer hjem fra ferie med fortsættelsen (havde ærlig talt troet, 700 sider kunne holde en lille uge. Jeg troede også ... osv.).

9) Holde fast i, man har 'tjek på situationen' (og ikke behøver indblanding), når man lige har tabt verdens mest nassede pizza udover hvad der var verdens reneste køkkengulv ... og dug.

10) Gå lørdagen i møde med forventning.

Og nu vil jeg lægge mig lidt i fosterstilling og græde over sneglen ... og mig selv ... og pizzaen!

1 kommentar:

  1. Tretten år, geez.. Omg. Well done.. Men jeg er glad for at den der følelse af, at føle sig dumped ikke kun er en nyforelsket sindssyge, men en sindssyge som varer ved *suk*

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...