torsdag den 25. august 2011

Ten to ...

cry about:

Man ved bare det bliver en af de dage når ...

1) Dagen begynder med, man bliver vækket af telefonen kl. halv seks (man skal kun ringe til mig på det tidspunkt hvis nogen er A) Død (... på den anden side - så er det jo overstået, hvad skal jeg så vækkes for?), B) Døende C) Gerne vil dø.
2) Ens trusser revner, når man hiver dem ned (er enten meget stærk ... Yeah, right! ... eller in dying need of nyt undertøj!)
3) Man spilder the ud over madrassen i sengen (til HG: Det var ik' mig, det var ... Shiloh!).
4) Føler man har røv i nakke pga. muskelkramper (måske jeg kan forevise min nye pukkel mod betaling?).
5) Æder en hel bøtte Dream lakridsis i self pity (I am not proud!).
6) Spilder en lillebitte, bitte smule af ovennævnte på sengetøjet (Til HG: Det var ik' mig, det var ... Shiloh - han har farvet pels!).

7) Bliver misundelig på lillebror over at have låst sig ude efter lang arbejdsdag ... udelukkende fordi han fortjener mere sympati end én selv.
8) Man bryder sammen i krampegråd i køkken fordi alting flyder og man ikke kan gøre noget (HG: "Hvad kan jeg gøre?" Ikke noget jo - så bliver det ikke på min måde!!!).
9) Ser ordet 'bitch' og føler sig ramt.
10) Føler, man har haft verdens dårligste dag og man ikke engang kan komme på ti elendigheder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...