onsdag den 17. august 2011

Ten to låååve ...

Ti produkter indenfor skønhedspleje, som jeg ikke ville undvære:

1) Den ultimative favorit: Estee Lauders Magnascopic mascara. Et produkt, jeg ikke går på kompromis med - det er deee only mascara!
2) Gucci eau de parfum II: En klassik(k)er, jeg altid vender tilbage til! Jeg er godt nok typen, der har en milliard parfumer, da jeg hurtigt bliver træt af en duft, men denne er altid at finde på hylden!
3) TRESemmé balsam: Alle elsker den, alle bruger den - også jeg! :)

4) TRESemmé shampoo: Balsammen ville føle sig så underlig alene uden - det ville være som Gøg uden Gokke ... eller Frank uden Casper.

5) Neutrals facecare products. Især makeupfjerner-servietterne er altid at finde i min skuffe. De er grå. De er duftfri. De er uanselige (sådan lige umiddelbart) - but they get the job done! De gamle servietter jeg brugte, lagde ligesom en fed hinde over huden, som virkede irritabel efter brug. Disse er så bløde og dejlige, at det ville svare til at gnide ansigtet med Sipzap-pels.
6) Wella high hair-produkterne (især 'crystal styler'). Flere af dem virker varmebeskyttende og gør hår blødt (ala balsam) og let at børste igennem. Et produkt jeg bruger HVER gang jeg vasker (og efterfølgende tørrer og glatter) hår.

7) Pop Lid (bronzer): Et produkt, jeg købte ved et tilfælde (på Asos), da jeg ledte efter en øjenskyggepalet i disse farver. Nu er den en fast del af mine makeupprodukter, og bliver brugt ni ud af ti gange (den lyseste farve bruger jeg hver gang som high light på det øverste af kindbenene).
8) Max Factors lasting performance foundation: Egentlig har jeg mange år prøvet et utal af foundations. Shiseido var en periode et hit, men brød mig ikke rigtig om konsistensen og kunne ikke finde den helt rette nuance. Nu har jeg brugt Max Factor så mange år, at det altid er den, der ryger i kurven, når jeg skal have en ny - og så ved jeg præcis hvilken farve, der matcher min teint.
9) Max Factors creme puff powder: Ja, så kedelig og forudseelig er jeg! Historien er nogenlunde den samme som med deres foundation: Og så har produkterne den fordel, at de samtidig er pænt billige! Det gode ved deres pudder er, at den holder rimelig godt i løbet af dagen, og da jeg er typen der aldrig glor mig selv i et spejl efter jeg forlader det om morgenen, er jeg ikke god til at friske min makeup op i løbet af dagen. Så yeah!
10) Tieren må blive en anden favorit indenfor duft-genren: Nemlig Versaces Bright Crystal. Også et produkt, der er flittigt i brug. Og både denne duft og etteren (som begge er fast bestanddel af mit duftudvalg) er jeg pt. løbet totalt tør for, så jeg håber, det er nogle af disse, der finder vej til gavebordet til min fødselsdag, der er lige om hjørnet.

Nu vil jeg så gerne høre fra jer, kære læsere (er I derude?), hvilke(t) produkter kan I ikke undvære?

2 kommentarer:

  1. Her får du mine:
    1) Monoi Miracle Oil fra Body Shop. Elsker den olie, og får altid komplimenter om hvor blød min hud er, for ja, det er den olie jeg bruger hver gang jeg har været i bad. :)

    2)Redken Aerate08 Bodifying cream-mousse. Fantastisk produkt til mit fehår. Gør det blødt og lækkert samtidig med at det får volumen.

    3)Nilens Jord Sahara Shimmer. Min all-time yndlings solskinspudder. Så fin.

    4) CD Diorskin mineralsk pudder. Dækkende på den fede måde, men samtidig ultralet og 'u-makeuppet'.

    5) Jeg kan også godt lide din mascara, men skal jeg vælge en anden er Maybellines The Colossal også virkelig god. Og billig.

    6)YSL's Touche eclat. Jep, en kliche, men det er den bedste concealer i min bog. Mine sorte rande elsker den.

    7)Rimmels GlamEyes liquid eye liner. Har prøvet mange, men denne er den bedste, og penslen er dejlig let at styre.

    8) MAC prep & prime Eye er fantastisk som underlag for makeup (siden jeg lærte den at kende har min øjenskygge aldrig nogensinde samlet sig i kroge/folder/rynker. Bruger den også uden øjenskygge hvis man bare vil lysne øjenområdet lidt. Så fint.

    9)Øjenvippebukker fordi mine øjenvipper er meget lige (og usynlige) til trods for at de er ret lange. Med dette instrument kan jeg næsten battle med falske øjenvipper. ;)

    10)Skulle jeg vælge én parfume, bliver det svært. Har minimum 50 parfumer, og har aldrig den samme på to dage i træk. Har et soft spot for Moschino parfumerne Cheap n' Chic, Glamour og Toujours Glamour, og bliver aldrig træt af L'eau D'issey og Acqua di Giò (Armani).

    SvarSlet
  2. Aqua di Gió er også fast inventar på min hylde - har været det de sidste ti år (... kæft, jeg er gammel! c",)). Vil da få afprøvet nogle af de andre du nævner (råelsker parfumer!) Og vippetang er jeg også glad for - bruger den altid. Eyelineren skal helt klart også afprøves - er ikke overdreven tilfreds med min fra Gosh (har en tendens til at vælge Gosh-produkter, fordi vi solgte dem på min gamle arbejdsplads, men er egentlig aldrig rigtig tilfreds med dem).

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...