torsdag den 8. september 2011

Dagens ...

... outfit.

Jeans: Levi's (what else is new?). Sko, bluse, top, ring og halskæde: H&M. Jakke: Only
Jeg har en tendens at klæde mig lidt ... maskulint. Det er blevet MEGET bedre de sidste par år, men casual og the boyfriend way hænger stadig ved. Især hvis jeg gerne vil føle mig fri og afslappet. Læderjakken er efterhånden en gammel sag - seks år gammel eller lign. I mange år har jeg hadet de dér sko alle gik i. De minder mig om folkeskolelærerne fra 70'erne - med udtrådt hundelort under sålen (på skoene vel at mærke!). Men now I get it! De er såååå behagelige at gå i! (Kan ikke magte noget med selv minimal hæl - har hverken smertetærskel eller de motoriske evner stiletter kræver!). Og så begynder jeg faktisk at synes, de er grimme på den dér fede måde ... I hvert fald uden lort!

Fødselsdagsgaven - halskæden. Og før jeg fik klippet mærket af tørklædet! ;/
Earcuffs: Rosila.dk. Armbånd: Smykkegave.dk
Dagen har budt på shopping. Sofapuder (skal snart have ny - brugt - sofa. Eeelsker 'gamle' (velholdte!) ting og genbrug. Kan godt lide, at tingene har en historie), medicin (mindre interessant), undertøj, smykker og parfume (gavekort fra fødselsdag) og rammer til nogle viiildt fede postkort fra HGs morfar (fandt vi under oprydning i det værktøj HG har arvet). Spiste frokost med forældre, før turen gik et smut om svogerskabet og derefter hjem. Har billeder - men det bliver ikke lige i dag.

Nu nærmer klokken sig nemlig 23. Og smerter samt en hvis Fodvorte, der dingede på piccoloklokke på psykopat-måden til klokken halvseks i morges, holdt mig vågen. Har sovet ca. fem timer (og skal helst have 12 - sygdomsting!). I morgen tidlig (som i ca. ottetiden (det er altså tidligt!) regner jeg stærkt med at blive vækket af teknikker (komfur igen!), så nu skal jeg i seng. Kører også på dagens anden Stesolid (muskelspasmer en masse!), så jeg er pææænt træt ... og skæv (på den ufede måde!). Har ikke rigtigt kunne få kroppen til at makke ret i dag. Startede bogstavlig talt dagen med et brag, ved at gå ind i en dør (min hjerne havde bedt fødderne stoppe - fødderne registrerede det bare for sent). Har haft svært ved at huske forskellige ord og at formulere mig (kunne fandeme ikke huske, hvad det nu var Elvis hed! For fucking sake altså!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...