fredag den 9. september 2011

VILD med Mads ... øh, dans!

Havde lovet at hjælpe svoger og svigerinde at hjælpe med at få tømt hus, gjort rent og malet i dag - det skal stå klart til udlejning d. 17.! Vi blev dog fra start forsinkede - skulle have været i gang ved ni-ti tiden, men der opstod nogle 'SKAL klares her og nu'-problemer. Kom først i gang omkring kl. tolv. Og da klokken var to begyndte jeg at blive dårlig. Fik ondt, blev træt, følte jeg fik feber. HG måtte drøne mig hjemad. Har ligget og sovet sådan ca. til nu.


Lidt noget møg. Jeg var syg et par dage før min fødselsdag. De sidste par dage har der så åbenbart været for meget drøn på - for nu er det blusset op igen. Svigerinde havde også lagt sig. Så nu måtte mænnerne tage fat i stedet. HG er stadig ikke kommet hjem, så de har forhåbentlig nået noget.


Nu ligger jeg så på langs på sofaen og stener "Vild med dans" - og vild, det er jeg ... med Mads Vad! (Og nej, han virker altså ikke bøsset!!). Han har et eller andet over sig, der minder om HG (altså HG i yngre udgave ... sådan sagt forsigtigt uden at fornærme nogen). Det er smilet tror jeg - så smelter the old lady her (det samme med HG!). Og beklager HG, men havde jeg en chance dér, røg du under en bus! (Sagt ironisk skal det understreges - bare lige for ikke at blive meldt for 'hustruvold'! c",)). Elsker, de har parret ham sammen med Anne Sofie Espersen. Det kan kun blive godt! Elsker i det hele taget, de kendisser der er med i år! Hella Joof, Tommy Kenter - sådan! Elsker også, at Marianne Eihilt er tilbage (total girlcrush!). Og Viktoria Franova og Steen Lund er tilbage. Sådan! Og ham dér Thomas Voss, ik? Mums!

Helt ærligt, hvor lækker har man lige lov at være? Haps! (Men de dér handsker til gengæld ... no!).

Mangler bare en cappuccino - og noget Dream lakridsis!


Nå, kan godt mærke, hjernen ikke vil som jeg vil. Jeg føler ikke, jeg kan sætte to ord sammen.


Beklager det lamme indlæg, men er mere eller mindre braindead her! Føler det, som er der nogle ledninger deroppe, der rører hinanden - på en, 'det-burde-de-bestemt-ikke!-måden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...