søndag den 27. november 2011

Dagens ...

outfit.

Det har været en lang dag. Først en tur gennem stormvejr til 'hjembyen' og mine forældre. Afleverede banditterne (læs: hundene) og tog i Netto for at købe Nupolager (tilbud - næsten halvpris - tjatjing!). Derefter spilleklub og 'første-søndag-i-advent-selv-om-det-er-lørdag'-hygge. Var hjemme ved nitiden og skulle rydde rod op, sætte varer på plads og gjort et brev klart til afskibning i morgen (fuck nej - det er jo søndag i morgen! Duh! Altså ... ugen bliver forkert, når spilleklub er lørdag og ikke søndag!). Derefter på Face og svare på breve og ja, nu er klokken så over tolv! Så derfor tager vi lige en dagens outfit for nemhedens skyld - så kan I også få set mine armbånd, der allerede er dukket op! :) Beklager, mine bryster nærmest hænger nede ved bæltet, men jeg havde ondt i ryggen og tog bh'en af ... hvilket jeg først kom i tanke om efter billedet var taget (typisk!) og kamera pakket væk - og så gad jeg altså ikke tage det om.

Jakke: Vila. Kjole: H&M. Armbånd: Smykkegave.dk. Bælte: En gammel traver, jeg fandt i en rodebunke i mit tøjværelse. (Man kan edderdulme godt se, der er kommet otte kilo ekstra på damen siden sidste sommer!!).
Halskæde: H&M. Ringe: Asos. Ørering: Rosila.dk
Nå, nu vil jeg altså i seng ... og håbe på, jeg ikke vågner ved at taget flyver af - for er du gal, der er sus i Marens bukseben her! (Hundene må nærmest have fløjet vandret foran HG på deres aftentur!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...