mandag den 5. december 2011

Adventshygge

Det meste af dagen er gået med (at indhente) søvn - sådan ca. til kl. 21:00 for mit vedkommende (I know!!!). Til gengæld føler jeg så også, at medicinen er nogenlunde ude af kroppen nu.

Det har dog også været lidt tid til adventshygge - både i dag, hvor det rent faktisk er advent og i går, hvor vi fejrede den hos mine forældre. Her kommer lidt julestemning - både fra mine forældre med nogle af barndommens julefavoritter og herhjemme fra.

Da billederne (og alt andet!) i dette indlæg har drillet HELT VILDT (de har bl.a. hoppe rundt og byttet plads) har jeg valgt at markere billederne fra vores eget hjem med *, resten er taget hos mine forældre. Nu vil jeg putte mig i sengen (igen) med alle dyrene og HG og se "Biggest loser" - I love that show! :) 

Julesko på spillebordet hos mine forældre
Juleposten - den kan jeg huske helt fra barndommen
En anden af barndommens favoritter - min mor har dog noget mere blandede følelser over for den (looong story!).
En ny fætter hos mine forældre - men cute er han da. :)
Ham her elskede min bror og jeg som børn (han hænger altid samme sted og byder velkommen i entréen)  - fundet i storskrald (!) af min mormor ... hvem finder på at smide julemanden ud? Alene hans fine træsko er grund nok til at lade ham leve! ... Selvom min fætter mener, min mormors skraldemani har taget overhånd og at hun burde have overladt ham til sin skæbne.
Julegris syet af min mormor - han passer på Olde(mor)s arvebibel.
Gjølltrolde i nissetøj (de to store har stået hos min farmor og farfar).
* Adventskrans hjemme i soveværelset *
* Kalenderlys i soveværelset *
* Supaya den skønne tager en pause fra at hive julepynt på gulvet *

♫♪♪♫ "Nu tænder vi det andet lys, da kan vi bedre se ..." ♫♪♪♫

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...