torsdag den 8. december 2011

HJÆLP! Hastesag!

Jeg har set følgende indlæg på Facebook, og vil nu lægge den herind, i håbet om, flest mulig set den.


SEKMET, 7 ÅR, SØGER NYT HJEM...HASTER MEGET....!

HVIS DEN IKKE FINDER ET NYT HJEM INDEN FREDAG 9. DECEMBER BLIVER DEN AFLIVET PÅ DYREKLINIKKEN I KASTRUP...:(


Den kan afhentes gratis på dyreklinikken inden Kl. 16 den 9. dec.


Den kan med andre katte og hund ifølge tidligere ejer.




6.december 2011


Hej.

Vi har en rigtig sød og kælen kat, siddende i vores kælder, da en af dyrlægerne ikke kunne få sig selv til at aflive den i mandags. Dens ejer har fået allergi og kan ikke længere have katten selv.
Katten hedder Sekmet, er 7 år gammel, hunkat, steriliseret + vaccineret + øretattoveret, det er en udekat, den kommer godt ud af det med andre katte og er som sagt utroligt sød, meget kælen og elsker at lege. Vi har mulighed for at have katten siddende til på fredag, men finder vi ikke et nyt hjem til den inden da, bliver vi nødt til at aflive den. Vi tænkte at I måske kunne hjælpe Sekmet, med at finde et nyt hjem?

Med Venlig Hilsen


Kongelundens Dyreklinik

Kongelundsvej 272
2770 Kastrup
Tlf 32520760
Fax 32510750

mail: kongelundensdyreklinik@hot
mail.com


Tlf. 32520760


Lisbeth/
Det ser ikke umiddelbart ud til, nogen har villet tage hende endnu. Hvordan kan man aflive en frisk, ung kat? I december? En sådan historie smerter mit hjerte. Vores elskede, afdøde Vips, var én ingen ville have. Og aldrig har et dyr bragt mig så megen glæde! Det samme med Shiloh. Det er mig altid uforståeligt, at der er så mange dyr derude i verden, som ingen vil have. Nu ligger jeg jeg teksten herind i håbet om, at Sekmets nye ejer sidder derude et sted og læser dette, og vil give hende et godt hjem, fyldt med kærlighed! 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...