onsdag den 14. december 2011

"If I were a carpenter and you were a lady ..."

Eller hvis jeg var Vagabonden og du var Lady ...

Har I nogensinde leget med den tanke, hvem jeres kæledyr ville være, hvis de var en Disneyfigur? Og her mener jeg af udseende, ikke væremåde. Her er mit bud på, hvem mine fem små marcipangrise ville være, hvis de var tegnet af Disney.

Ja, hvem kunne Supaya være andre end Duchess? - Især hvis begge øjne havde været blå. Så her er ... Suchess! (Det lyder bare succesfuldt ikke? c",)).


Sipzap kan jeg ikke rigtig passe ind i en ... hehe - KATegori. For hun er ikke en kat, men en løve tror hun da selv!). Hun er - Simba. Eller her: Simzap (men da Sipzap lyder bedre, vil hun ikke fremover bruge 'Simzap' som kunstnernavn, når hun optræder med sit løvebrøl, men holde sig til 'Sipzap').

Her er det Figaro til højre og Shiloh til venstre ... eller også er det omvendt. Det er: Shigaro! (Lyder lidt Hollywoodsk, ik? "Dr. Shigaro" - fortsætter, hvor Pasternaks' roman "Dr. Zhivago" slipper - "soon in a theather near you!").

Direkte fra lærredet er det Vagabonden til venstre og Phoeba Von Knækører til højre - Phoegabonden!

Lady, mød Frik - Frik, Lady ... Friky (Nå nej - det er vist ikke så godt! :)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...