torsdag den 15. december 2011

Ten to ♥ love ♥

Stadig syg ... og uinspire(ret)/(-rerende). Var hos ørelægen i dag og fik svar på CT-scanningen, der var normalt. Hvilket jeg så ikke ved, om jeg skal grine eller græde over. Er sååå glad for og letter over, der ikke skal kanyler op og punktere mine bihuler. Men det er også frustrerende, når man har over 38 og manden så mener, der ikke er grund til at give penicillin (han havde dog heller ikke tid til at undersøge mig, da venteværelset bugnede af patienter, der bare stod i kø for at slippe af med dårligdommene, før de skal spise julemiddag med hele den pukkelryggede).

Er dog heller ikke træt længere. Kunne. Bare. Ikke. Sove. I. Nat. Regnede med at falde død om, da jeg endelig kom hjem fra lægen, men næh ... havde bare ondt og følte mig uoplagt. Fik i stedet tiden til at gå med at springe hid og did på nettet. Hver gang jeg falder over sjove billeder, historier eller andet, gemmer jeg det til fremtidige indlæg. De sidste mange måneder, har jeg gemt links og billeder, hvis jeg er faldet over morsomme, latterlige, tragiske eller bare aparte fliers. 

1) Svipper ... kom hjem!


Jeg vil give den 5 ud af 5 ♥'er for originalitet og humor! ♥ (Er jeg den eneste, der kommer til at tænke på Svipper - Alfons Åbergs hemmelige ven?).

2) BUSTED!


Igen må jeg give 5 ♥'er - for underholdning og nytænkende måde at levere et budskab på.





3) Gæt en hårfarve ...


Du har sikkert set den hundrede gange før ... men den er da stadig for morsom! ♥ - Fordi jeg stædigt vælger at tro, den er god nok! 

4) Congrats?

Nogen sender en runde-sms til dem, der kunne være interesserede (ingen?), andre ... bruger alternative metoder. ♥ for modighed - eller for at være offer for practical joke.

5) Yin ...


Ej, og så er der ikke engang nogen kontaktoplysninger på de fiiine sedler, der hænger tilbage! Det kan kun blive til ♥ - havde der været et tlf.nr. kunne den måske have trukket et (jule)hjerte mere.


6) ... Og yang.

Et lille hak bedre end ovenstående bror. Men ...

7) Really LOST!

Need I say anything?

8) Lost ... words!

Ord er overflødige! ♥ (Må hulke af grin hver gang jeg ser den ... billeder, billeder!).



9)  Tag den ring og lad den vandre ...

... fra den ene til den andre ...

10) Find Holger!

Måske lettere oplagt ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...