torsdag den 29. marts 2012

Go pink!


Forår ... alt er så smukt. Foråret er, ligesom efteråret, så fuld af fantastiske farver. Lige nu er jeg vild med alt det lyserøde; kirsebærtræerne, der står i blomst - er der noget smukkere? Hyacinterne, tulipanerne. Jeg elsker tulipaner - og især de lyserøde. Så for at hylde alle disse smukke forårsfarver, har jeg lavet en collage over alle de fine lyserøde elementer, der er at finde i naturen.






Men din garderobe skal naturligvis ikke snydes - så derfor har jeg også samlet en palet af pink accesories, tøj og andre musthaves til alle os, der bare elsker pink! 






Og i bedste pink stil vil jeg slutte af med guf til øregangene ... Så mens du rocker løs i dit lyserøde outfit i forårets lyserøde farver, er der også lidt P!nk til øregangene: 



Så, sagt i bedste Chandler stil, "Rock on!" :) 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...