lørdag den 21. juli 2012

Nyt design

Bare et kort indlæg om det nye design. Jeg syntes, bloggen trængte til et facelift - håber, I synes om det. :)

Tak til alle jer, der fast læser med. Og til jer, der følger mig mere sporadisk og i det skjulte. 

Snart 4000 visninger, whoop whoop! c",)


Mange af mine visninger kommer fra Google fra mere eller mindre aparte søgninger - som de af jer, der følger mig på Facebook ved. Bl.a. er min blog fundet ved søgninger på:

* Grimme abelort
* Ulykke med rundsav
* Fodvorte
* Røvhul
* Møgfisse
* Dværge, der serverer flødeboller
* Rådden fisk
* Betændte byldebilleder
* Grimme øjenbryn
* Hårkiksere
* "Aben er ond!"
* Skal tisse til fest

Ja, jeg skal ikke klandre nogen. *Host* En læser er vel en læser. c",) Og da jeg nødig vil skuffe nogen, har jeg derfor besluttet, at dedikere dette indlæg til dig, der måske har fundet min blog ved en af ovennævnte søgninger.

Så dette indlæg handler hermed om folk med grimme øjenbryn og hårkiksere, der skal tisse til en fest, hvor dværge serverer flødeboller og rådden fisk, mens der sker ulykker med rundsave, hvorefter der bliver råbt: "Aben er ond, aben er ond!". Så mens fodvorterne bliver luftet på dansegulvet, bliver der råbt: "Møgfisse" efter et dumt røvhul, der er asocial og kun gider kigge på betændte byldebilleder.

Velkommen til mig blog - jeg håber, I bliver hængende! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...