mandag den 23. juli 2012

Ten to ...

love!

Uf, det er mandag! ... Hvorfor er mandagen grum, selv når man går hjemme og ikke skal noget? Har sovet længe ... som i MEGET længe. Lå vågen til klokken seks i morges med en hjerne, der insisterede på at køre på højtryk (no comments!). Fik pludselig en idé til en novelle, og kunne ikke finde ud af, om jeg skulle stå op og skrive, eller vente til i dag. 
     Så havde jeg lånt en ny bog af min mor, "Mit liv som papegøje" af Bent Mejding. Normalt er jeg slet, slet ikke til biografier, men denne her er bare. SÅ. God! Og det irriterede mig af helvede til, at den ikke ligger på Goodreads (er I derinde? Så add mig lige. Er totalt afhængig!). Kan ikke finde ud af at adde den. Har haft det problem før. Hader, når jeg læser en bog, der ikke er der. Elsker at rate dem og skrive anmeldelser. 
     Nå, i hvert fald blev den omkring klokken seks i morges, før jeg faldt i søvn. Og vågnede så først kl. 18:00 her til aften! Goodmorning, sunshine! ;/

Nå, har splatbrain og manglende energi. Så her kommer ti til at live mandagen - der næsten er gået - op med.

Cleo! c",)


Myrledyret oplærer Samsara.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...