mandag den 13. august 2012

Ten to ...


Søndagen er altid lang. Men på den gode måde. På 'oh my God, hvor er jeg træt'-måden, når man når aftentide. På den måde, hvor man falder i søvn med hovedet ned i sin bog, før man får læst en linje og nået at få nydt det rene, nystrøgne sengetøj. Søndagen er familiehygge. Søndagen er syndedag (kage og så'n). Søndagen er spilleklub og "Tab og Vind" ved midnat.

I dag var ekstra lang dag, da vi ikke har fået handlet 2-3 uger. Mega-indkøb in da city (bor jo på bøhlandet og så'n). Mange turister. Ingen p-pladser. Ingen pli og køkultur. Jeg fik luftet de nye Stylesnob-ballerinaer. Men fik ikke taget billede. Må genskabe i 'dagens' i morgen, så I kan se det. De er endnu bedre at gå i end jeg havde turde drømme om. Og jeg fik da rig lejlighed til at lufte dem mellem indkøbshylderne, ture til p-pladsen langt pokker i vold, ny butik ... 

Nå. Træt. MÅ. SOVE! Cleo er lige gået på tur i huset ... sover jeg allerede? Hun plejer kun at ville være i stuen - åbenbart larmer vi for meget. c",)

For at spice mit indlæg op får I et 'Ten to ... fill the commercial break' med psykopatbilleder og dårlige webcam. Det er sådan mit billede vil se ud, hvis jeg nogensinde kommer i Nyhederne som 'efterlyst som flygtet fra psykiatrisk' (drømte jeg i nat, jeg gjorde!). Nå, kan ikke længere danne sætninger, der hænger sammen. Nat derude til jer alle. Pas godt på jer selv denne mandag (d. 13.!). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...