lørdag den 25. august 2012

Vinderen er ...

Så er dagen kommet. Vinderen skal findes.

Udtrækningshatten med deltagernes navne med præmierne som nabo. Det er min egen bog, der ligger under lakridserne, derfor det lidt slidte look (det er bare et forsøg på at kreere et bedre billede). c",) De rigtige bøger ligger hjemme hos Charlotte og venter på at blive signeret.

Fra mit hoved ...

... til udtrækningsudstyr.


Kigger HG i den skønne hasselnøddefarvede øjne og plopper pølsefingrene i hatten (beklager mine lidet charmerende, afskallede negle; har haft helvedesdøgn - but that's another story - og MAGTEDE ikke lige at gøre noget ud af mig selv!).



Og vinderen blev: Marlene Høj. Tillykke med det. :) HG overværede, at det hele gik retfærdigt til (hans retfærdighedssans er meget udtalt. Gik - på eget initiativ - i gang med at tjekke, at alle navne var i hatten og at intet blev overladt til tilfældighederne. :)).

Marie, tillykke endnu engang, og hvis du vil være sød at kontakte mig, så jeg kan få din adresse og sende dig præmierne, da jeg ikke har din mail.

Tak til alle jer, der gad lege med og til Charlotte for at ville sponsorere sine skønne bøger. Det har været en fornøjelse. :)


2 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til vinderen :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...