mandag den 15. oktober 2012

Are you fucking kidding me?!

Jeg burde egentlig være glad. For da jeg efter seks dage i himmelen fik besked fra Topshop om, at jeg alligevel ikke kunne få denne her, da den var udsolgt (SÅ FJERN DEN DOG FRA JERES HJEMMESIDE, NÅ!):


(Besked efter seks dage? Hm ... hm, not happy!), slog jeg mig til tåls med, og bestilte, denne her:


I dag - hvor jeg fik besked om, den er afsendt, opdagede jeg så dette her:


Så nu har jeg pga. få dage brugt £15 mere på den samme vare. :( Og derfor køber jeg ellers aldrig noget, der ikke er på tilbud. *Suk*

VED bare, at jeg nu - hver evig-fucking-eneste gang jeg trækker i højre ærme, vil jer tænke: 'Over...' og derefter venstre '...paid!'.

Nå, det var så dagens sure opstød. Har er en af de dage, hvor jeg ikke bare fik det forkerte ben ud af sengen (sofaen), men hele kroppen. Lå til klokken seks i morges og gloede med gennembrudssmerter og ventede på, jeg måtte tage næste dosis smertestillende. Klokken ... fire? Fem? ... Nå, klokken et-eller-andet-i-morges puttede jeg mig indtil Cleo på sofaen og gloede dvd. Godt nok vågner HG ikke med mindre jeg begynder at holde okkulte ceremonier med højlydt messen midt i dobbeltsengen, men jeg kunne høre på hans søvn at mine frustrationer gjorde hans søvn mere let. I dag er Cleo til gengæld træt! Hun har snorket højlydt siden i eftermiddags.

Da jeg endelig vågnede, kunne jeg da heller ikke vente med at træde i spinaten. Var i min online supportgruppe for diskutere nogle ting og få mine smertefrustationer ud (et godt sted at få luft for de navlepillerier ingen andre gider høre på). Og her er det så, jeg liiiige må komme med et godt råd: Når man pga. søvnmangel og sygdomsflair har lidt svært ved at multitaske, skal man IKKE have flere vinduer åbne på en gang, for så ender man med at skrive ting som:

"... men så er det bare jeg må spørge: Giver de dig ikke bare mega meget mormor-mave på 'jeg skider i bukserne, hvis jeg ikke når et toilet nu?!', hvis du tager så mange?! Hvis jeg skal æde mere end 8 magnesium ..."

... og ja, her vil jeg så udelade at udstille mig selv (endnu) mere end jeg fik gjort på facebookssiden hittekilling.dk! Mand, hvor flovt! Heldigvis fik jeg vist ret så hurtigt slettet og ombyttet mine spørgsmål. Tror nok også liiiige mine engelsksprogede facebook-supportere undrede sig over, hvad hieroglyffer (der i googletranslate ville have fortalt en historie om katteadfærd oversat på volapyk-måden) havde med noget at gøre.

Jep, sådan går tingene her i selvoptagede egoistland i dag. Nu vil jeg få ryddet lidt op og gjort rent (løgn, løgn, løgn!), da mit indre ur nok mere er noget der svarer til formiddag hos almindelige mennesker. Så jeg vil finde min bog .... støveklud og komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...