torsdag den 25. oktober 2012

Dagens

billede:


Jeg synes, det er så fint, så jeg fik lige lyst at lægge det ind, før jeg sætter officielt punktum for dagen og går i seng. Så kan jeg jo ønske, jeg drømmer kærlige drømme. ;)

Har egentlig bare siddet og ventet på at måtte tage næste dosis smertestillende, så jeg kunne sove. Har haft en del flares her på det sidste. Tror, der er fordi, vejret er så omskifteligt.

I går (altså i tirsdags that is), skulle jeg have været på kursus. Måtte droppe pga. træthed, efter en nat med mange spasmer og smerter. I morgen skal jeg til læge og have min influenzavaccine - bedre sent end aldrig. Håber, jeg får sovet. Samsara er kommet i løbetid og er skrigende lider-killing. Glæder mig såååå meget til næste måned, hvor hun skal steriliseret og øremærkes. Hun skulle egentlig have været det denne måned, men uventede medicinudgifter (over 2500,-!) gjorde, det var bedst for kontoen at vente til november. (November?! Hvordan er vi kommet så langt? Synes lige, det var nytår!).

Min far er forresten allerede opereret og udskrevet fra Riget igen. Han skal i tre måneder overværes med hjertet via indopereret dippedut (sagde hun meget lægeteknisk) og derefter skal der tages stilling til, hvor slemt det står til. I nat overnatter han hos brormand, da han ikke kunne nå sidste fly, så vi har ham hjemme allerede i morgen. Med lidt held når jeg at fange ham, efter lægetiden. Skal aflevere nogle ting hos mine forældre og låne en bog (ved forresten godt, jeg er håbløst bagud med min bogopdatering - tre bøger med anmeldelser er på vej - vær tålmodige). :)

Til alle jer natteravne derude: Godnat. Og til I andre: Godmorgen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...