onsdag den 10. oktober 2012

Fifty shades of grey

Ja, du behøver ikke at læse bogen for at få det lummert i disse kolde efterårsdage. Modesiderne og butikkerne bugner også med grå nuancer, der kan hjælpe dig med at holde dig varm. 

I min garderobe er grå den farve, der nok oftest sniger sig ind. Selvom jeg er farveglad, er grå den farve, der er blevet mest dominerende, min yndlings basisfarve. Og så står den godt til den rest af sommerlød, som huden måtte have tilbage. Derfor har jeg i ugens løb samlet 50 forskellige sweatere - alle i grå - med meget forskellig pris og design. Jeg beklager, at et par af bluserne mangler pris. Jeg har simpelthen ikke fået noteret prisen i min hast!



Elisabetta Franchis cardigan har nogle meget smukke detaljer på skuldrene sammen med kvasterne. Ses her!




*) Denne bluse har nogle meget smukke detaljer med kæde og perler, som bare skal ses! Se dem her



De fleste af tingene er fundet på Zalando. Således er Nümph-blusen herover på tilbud på denne side.

Jeg er generelt ret begejstret for Suncoo, som har nogle mere outrerede designs og er til en overkommelig pris. Også Emoi skiller sig ud med nogle gode priser, og Lemon Beret har nogle ting i den helt billige ende, med et design som på ingen måde virker billigt, men tværtimod overrasker mig med fine detaljer og et look, der på ingen måde ser billigt ud (på billeder that is - jeg ved ikke hvordan varen ville være, hvis jeg stod med den i hånden). Og til sidst er der Anna Fields grå sweater med hjortemotiv og hætte, som jeg er faldet f u l d s t æ n d i g pladask for! Et mærke som i øvrigt også har rigtig meget i fodtøj til overkommelige priser, jeg godt gad eje.

Jeg håber, Fifty shades ... gav jer et saligt smil på læben og varmede jeres dag.



[Dette indlæg er IKKE sponsoreret, blot udslag af egen entusiasme. c",)].

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...