fredag den 5. oktober 2012

Nitter der hitter!

Det er vist ingen hemmelighed er jeg er såååå vild med alt med nitter på. Og endelig, endelig, endelig er det moderne. Yay! Jeg kan mærke den rebelske teen i mig, som jeg troede var begravet, stikker hovedet frem og nikker anerkendende. Jeg var ellers begyndt at være mere ladylike, men den piercede pige med de hullede Levi's, oversize Dr. Martens og kæder i bæltegangen er åbenbart stadig et sted derinde.

Så jeg havde besluttet at nitter skulle ind i min efterårsgarderobe. Og det kommer de nu snart. For jeg har lige bestilt denne:

I know, mommy, 'Luksusfælle!'

Generelt har jeg bare et eller andet med jakker og frakker. Og jeg er altid frisk på et godt tilbud ... denne var dog ikketilbud, men da de støvler og den overfede strikvams med nitter, jeg også havde udset mig røg i løbet af få dage, turde jeg ikke tage chancen længere. Desuden havde de kun min størrelse tilbage (how lucky am I?).

Faktisk er det med størrelsen ved at være et problem med en del af mit overtøj. Når man i løbet af et par år tager 15 kg på (FØJ!), begynder tingene altså at stramme. Min nuværende cowboyjakke er faktisk TI ÅR(!) gammel og trænger til krykker. Jeg har lavet småændringer på den undervejs, men den har set bedre dage. Og så er den en str. small! Jeg kan til nød knappe den (med det resultat at den samler sig som en pølle under min hage!), hvis jeg har en tynd bluse på. Ikke just dansk regn og rusk efterårsagtigt. Så nu glæder jeg mig bare heeeelt afsindigt til at den nye dukker op. Overvejer at ligge på lur i entréen indtil posten dukker op. c",)

Jeg er forresten overordentligt bekymret for min computer i disse dage. Den viser alle tegn på snarlig død (NOOOOO!), så hvis jeg pludselig forsvinder, er det derfor. Det går virkelig ikke (sagt på Kinderæg-måden). HGs ligger stadig i respirator og livsforlængende behandling hos svogerskabet. Og jeg tvivler på, vi ser den igen ... før begravelsen. My God, et liv uden computer! Det har jeg ikke prøvet siden jeg var SYV (og jeg er sgu en gammel traver fra '81!).

Forresten er der den fedeste giveaway på bloggen - når måske tilmed at oprette den i dag, så kig forbi! :) Der er i dén grad grund til at ville vinde denne konkurrence!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...