torsdag den 11. oktober 2012

Sæbe i munden, gær i sengen og nitter min bare røv!

Uh, it's been one of those days! jeg veeed godt, jeg muligvis er lidt ekstra touchy pga. min anden uge på udelukkende Nuposhakes og sådan, men stadigvæk! Startede dagen med den fantastiske besked (stærk sarkasme kan indgå!) at bestillingen på min nittejakke er annulleret. Annulleret?! Her har jeg ligget i lur på postbudet i dagevis og så får man bare - efter seks dage - en mail om, at 'ups, der var sandelig ikke flere på lager'. SÅ LAD DOG FOR HELVEDE VÆRE MED AT HAVE VAREN PÅ JERES HJEMMESIDE! Min første oplevelse med Topshop, and I am not satified!

Synes i det hele taget, jeg er heldig med alt i indkøb for tiden - selv så basale ting som dagligdags varer. For nogle uger siden købte vi en pakke cornflakes i Netto ... og tror I ikke, der er sæbe i?! Hele posen stank af parfumeri, flagerne havde en sær farve (lignede mere Frosties) og de smagte af ... ja, sæbe. Så hold jer fra Bonuspakken af Kellog's Corn flakes med holdbarhedsdatoen d. 16/7-2013 (er der ikke noget, der hedder batch-numre længere?). Denne pakke er, som nævnt, købt i Netto. Nå, men det fik da kickstartet min slankekur. c",)


Senere skulle Samsara have en godbid, fordi hun var dygtig og endelig havde fundet ud af at hvæsning af kløer skal ske på et af huset en milliard kradsemiljøer og ikke i vores tapet. Gærtabletter plejer at være det store hit her i familien.


Så gærtabletterne kom frem ... og væk var katten! Studsede lidt over det, men hun er jo en sart lille plante med ar på sjælen. Senere kom Myrledyret så spankulerende og opdagede den forladte godbid. Hun kastede sig frådende over den ... spyttede den forskrækket ud og fór i skjul under sengen. Så begyndte jeg sgu at undre mig! Så da Zappen vendte hjem fra nattejagt i formiddags og hoppede op i sengen, blev hun altså forsøgskanin - hun er den, der elsker gærtabletter mest af dem alle. Jeg lagde tre på senge til hende og hun spiste den ene, hvorefter hun så forskrækket ud, stirrede intenst på de to andre, snusede til dem og savlede lidt på dem ... og forlod etablissementet. Altså hvad sker der?! Så jeg tror liiige jeg skal have fat i Coop og have dem til at undersøge dem nærmere. Tabletterne er købt i SuperBrugsen (hvad er det med mig og dem?) og er mindst holdbar til nov. 2013.


Indtil videre har jeg besluttet at holde Cleo ude af testprogrammet. Hun har ligesom været nok igennem i sit liv. c",)

4 kommentarer:

  1. Du er sandelig ikke særlig heldig med dine indkøb i denne tid. Øv, håber det snart bliver bedre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvad kan man lære af det? Lad dankortet blive i pungen, Line. ;) Jeg har forsøgt mig med en bestilling på en anden nittejakke, der godt nok ikke er helt så fed, men second choise. Skriger, hvis jeg får den samme mail igen. Glæder mig så meget til at kunne være i en denimjakke - meget kan man sige om mig, men en str. (X)small er og bliver jeg aldrig igen! Så kan den gamle udtjente komme på genbrug. :)

      Slet
  2. Ja, så må vi håbe, du har mere held med dit køb denne gang :-)

    Hvordan går det egentlig med at tabe dig? Laver du ikke et indlæg om det?

    Genbrug er en god ting. Jeg har selv afleveret en del ting til den lokale genbrug, men efter jeg er startet med at blogge, overvejer jeg at lave en "genbrugscentral" - ikke med tøj, men jeg har en del småting, jeg ikke bruger. Så dem overvejer jeg at smide på bloggen, når jeg tager mig sammen til at rydde op i mine gemmer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, indlæg er på vej. Så fedt at få efterspørgsler på indlæg - så ved jeg, hvad jeg skal skrive om. :) Går snart ind i tredje uge på Nupo. Synes dog ikke, jeg kan mærke den vilde forskel endnu ... men tør heller ikke gå på vægten. ;)

      Jeg synes det er alletiders, hvis du laver en salgsblog! Er selv i gang med lignende projekt. Mit er dog mest tøj, i alt for små størrelser, sko og accesories. Og så måske nogle dvd'er (HG har en kedelig tendens med at købe den samme film flere gange. ;)).

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...