lørdag den 10. november 2012

I morgen står den på andegås med sveske i mås

Det går stadig stille og roligt fremad. Er tilmed begyndt at kede mig lidt. Men så er det jo godt, det er spilleklub i morgen! Det er også i morgen, vi fejrer Mortens Aften, da vi ses der - hvad forskel gør en dag?

Sidste år købte vi middag udefra for spillepengene. I år bliver det dog den hjemmelavede slags. For mit vedkommende betyder det dog ikke så meget, om det er det ene eller det andet, da jeg:
1) Er vegetar
2) Er på kur. Yes sir, den holder stadig. Siden 1. oktober har jeg ikke fået det mindste sukker, slik, kage, is - none. Primært Nupo, rugbrød og havregrød. Mangler tre kg fra at nå mit delmål. Fem kg fra at nå mit hovedmål. Og ti kg for at nå mit idealmål (in your dreams, sweetheart!)


Men det er jo også menneskene; menneskene og spillet, der gør det hyggeligt. Ikke hvad man (ikke) stopper i hovedet.

God Mortens Aften - og weekend - til alle jer derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...