onsdag den 21. november 2012

Lordi, lordi, lord ... what to do?

Great! Så 'løb jeg tør for lagerplads' ... igen! Havde ellers fået det ordnet midlertidigt. Kan man på nogen måde slippe for at betale? Vil af princip ikke betale for at lægge billeder på min blog, ligesom jeg heller ikke vil have reklamer her.

Råd modtages med kyshånd! Har lige lavet et laaaangt indlæg med julegaverønsker og goder idéer. Og så står jeg dér med seks collager, der ikke kan uploades. :(

PS: I morgen er det lægen. Ville blive glad, hvis I ville krydse fingre for mig i morgen kl. 13:00!

4 kommentarer:

  1. Hejsa

    Jeg fandt lige tilfældigt din blog da jeg har samme problem - og en hurtig søgning på google viser at rigtig mange bloggere lige netop nu får denne besked af blogger. Jeg har ca. 3 GB billeder liggende (så er jo altså for længst over de 1 GB den mener at der er plads til) og jeg har fået beskeden før for ca. et halvt år siden, ignoreret den og lagt billeder op hver dag siden - jeg kan jo ikke garantere at problemet forsvinder af at blive ignoreret igen, men jeg venter ihvertfald lige et par dage og ser om blogger ikke kommer på bedre tanker inden jeg overvejer om jeg vil betale for mere plads :-)

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte

      Tusinde tak for rådet - vil håbe, det forsvinder af sig selv. :) Og så var det da rart at se et nyt ansigt herinde, vil da lige kigge forbi din blog.

      Slet
  2. Tjek kommentar-feltet på mit indlæg fra oktober : )
    http://pladstilverden.blogspot.dk/2012/10/hjlp-til-picasa-webalbum.html
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ... desværre kan jeg ikke oprette mig, siden står bare og kører og er blank. Må prøve igen i morgen. Har haft såååå mange computerproblemer her i dag, magter ikke mere for nu.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...