lørdag den 8. december 2012

I år, i år ...

Hvem forbinder ikke julen med Disneys Juleshow? Når julen er 'rigtig', skal man se Disney og spise chokolade, mens anden står i ovnen, saucen bobler og kartoflerne bruner. Men de sidste to år, er det os, der har holdt jul, så det er jeg gået glip af. Og det har været underligt, forkert. Men i år bliver julen holdt hos mine forældre, så jeg kan læne mig tilbage og stoppe hovedet med chokolade (okay, maybe not - kur og sådan) og nyde Chip og Chap, der sætter klistermærke på Plutos mund. Og jeg skal ikke stå med kvalmen brændende i halsen, mens jeg har hånden oppe i røven på en død, nøgen and. Jeg skal ikke koge indmad til hundene. Jeg skal ikke stikke svesker op i måsen på den allerede ydmygede and (vegetar og døde dyr er no go!). Jeg kan bare flade ud foran skærmen og nyde ... Uh, bring it on!



2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Disney Juleshow - især den med Anders And og Rip, Rap og Rup, hvor de har snebold kamp! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Min yndlings er som nævnt Chip og Chap, men sneboldkampen er nr. to. :) Elsker lydeffekterne - når Anders And får sne over sig, så han ligner en løve i bur og brøler, når de sidste hårpels på hans frakke vibrerer osv. Den næste yndling på listen må være Bambi og Stampe. "Vandet er stiffffft!" c",) Og så Askepot, pga. musene.

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...