tirsdag den 19. februar 2013

Kommende planer og kedelige undersøgelser

I morgen skal jeg have foretaget min cystoskopi, altså kikkertundersøgelse af blæren. Sad lige og skulle udfylde de sidste papirer og opdager så, man ikke må have blærebetændelse, når de foretager undersøgelsen. Shit! For jeg tror sgu, jeg har blærebetændelse. Har småfeber, er træt og har alle de sædvanlige symptomer. Man hvad skal man lige gøre? Min egen læge har jo nægtet at give mere antibiotika. Er spændt på, hvad det ender med. Der står, de tager en urinprøve før indgrebet, for at sikre, man ikke har betændelse. Kan lige passe, jeg bliver sendt hjem igen. Nu vil jeg sgu have dette her ordnet - har haft blærebetændelse snart halvandet år nu.

Kan godt mærke, jeg skal til at passe lidt bedre på mig selv. Har været lidt for aktiv på det sidste og det får altid infektionen til at flamme op. Har sovet helt til kl. 17 i dag og er stadig ikke rigtig vågnet. Har mest lyst til at gå i seng igen. Jeg skulle dog lige have besvaret nogle mail m.v., men nu hvor det er gjort, tror jeg, jeg hopper tilbage i seng. Måtte også tage ekstra medicin i nat. Lå til klokken fire oder so med gennembrudssmeter. Blev ved at håbe, det ville klinge af af sige selv. Ekstra medicin gør mig sååå træt, ikke lige det, jeg har brug for pt.
     Jeg mangler at besvare nogle af jer, der har stillet spørgsmål, skrevet søde kommentarer m.v. Det skal nok komme, men lige nu, må jeg vist give after for trætheden. I det hele taget er jeg så glad for alle de søde tilkendegivelser, jeg har fået på det sidste - både her og på Facebook. Det varmer virkelig!

... Derfor har jeg også en overraskelse i ærmet til jer. Det ser nemlig ud til, jeg har landet den fedeste præmie til endnu en giveaway herinde. Slørret vil snart blive løftet, men I kan godt glæde jer. :) Jeg kan dog sige, det bliver en rigtig Linelove-giveaway. Så hold øje med bloggen. :)



6 kommentarer:

  1. Krydser fingrene for dig i morn...håber virkelig du ka få det overstået!!

    SvarSlet
  2. vil tænke på dig i morgen, spændende med endnu en give away:-)

    SvarSlet
  3. Krydser fingre for at alt går som det skal i morgen.

    Venter i spænding på hvad det er for noget give-away du har i ærmet denne gang.

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fin blog, håber du vil tage et kig forbi min blog.
    Knus:-D

    -byannacarlsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak og selvfølgelig vil jeg kigge forbi. :)

      Slet
  5. Tusinde tak til jer alle, blev så glad for jeres hilsner. Kom dog ikke af sted pga. vejret (Bornholm gone crazy!). Kunne ikke engang komme ud til garagen. Men da jeg har blærebetændelse - again - ville de alligevel ikke foretage undersøgelsen. Så vi nupper en penicillinkur mere og håber, bakterierne bliver holdt nede indtil undersøgelsen er overstået.

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...