fredag den 8. marts 2013

Favs #1 - Dip dye

Jeg tænkte, jeg ville lave en række indlæg om modetendenser, jeg er helt ville med og poste dem herinde. I må meget gerne komme med respons på, hvorvidt det er noget, I ønsker mere af, da sådanne indlæg tager adskillige timer at lave, da jeg har valgt også at linke til produkterne, så hvis I tænker *gaaaaab*, så smid lige en kommentar om, at dette er no go, så ville jeg være glad. :)

I slut halvfemserne var dip dye også in og jeg havde en hel del effekter i skabet, som jeg æl-æl-ælskede! Siden da forsøgte jeg ofte at skaffe mig nye effekter, men er det ikke på mode, er det stort set ikke muligt. For er par år siden lykkedes det mig at skaffe en dip dye trøje fra Miss Sixty, som jeg stadig har (og elsker). Og ikke nok med det - den er i den ene af mine to yndlingsfarver: Lilla!

Anyway, jeg har valgt nogle herligheder, som jeg gerne selv ville eje, ikke bare valgt random ud.



1) Nederdel fra Topshop til £32.
2) Kjole også fra Topshop også til £32.
3) T-shirt fra H&M til 129 kr.
4) Shorts fra Etsy
5) Skjorte fra Vero Moda fundet på Asos 290,90 kr.
6) Shirt fra Asos til 327,26 kr.
7) Skjorte fra Asos til 363,62 kr.
8) Jeans fra Vero Moda fundet på Nelly til 349 kr.
10) Halskæde fra Gina Tricot til 159 kr.
11) Turitorial til DIY dip dye nails og billede fundet på bloggen The Closet Digger
12) Moschino shopper bag fundet på Asos til 4227,08 kr.
13) Øreringe fra Topshop til £8,50.
14) Tørklæde fra H&M til 79,95 kr.
15) Verdens fe-de-ste læderjakke fra Muubaa til €476,44
16) Jakke fra Topshop til £75.

Hvad er din favorit?


4 kommentarer:

  1. Wow, nogle lækre ting(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også. :) Er såååå vildt med læderjakken, men selvom jeg havde de penge, der skulle erlægges for den, tror jeg sgu næsten jeg ville være for nærig. ;)

      Slet
  2. Møg lækre ting :o - Er helt vild med den hvide/gule skjorte! :o)

    Kig forbi :)
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...