søndag den 3. marts 2013

Nupo-challenge dag #2

Så så man lige tingene køre meget bedre. I går var der ikke de store problemer med dårligdom, selvom jeg kun fik tre shakes indenbords (og intet almindelig mad). Jeg havde kun tre breve tilbage udover en stor mængde af Mangovanillen, som jeg næsten ikke kan få ned. I starten var jeg vildt begejstret for den, men jeg synes den klumper meget. Man kan blende den lige så fint, men i løbet af få sekunder, klumperne den og danner bundfald. Derudover synes jeg, den smager ret kemisk. *Bvadr* Så derfor nøjedes jeg med de tre andre pulver, jeg havde.

I dag har jeg så været på udsalg for at fylde lagrene. Netto reklamerede med shakesboxe med ti breve til 90 kr. Men ak og ve - den lokale Netto havde ingen! Måtte til min lokale hadebutik, Superbrugsen, der også kørte med tilbud - dog til 95 kr. Og her var der også stor set tomme hylder. (Er alle på Nupo eller hvad sker der?!).




Jeg fik mig dog, trods raidede hylder, en hindbær/blåblær og en kakao, selvom jeg helt, helt, helt klart foretrækker jordbær - hvorfor pokker skulle de også være væk? Faktisk havde de kun tre bokse kakao og to hindbær/blåbær tilbage i butikken! Derudover spottede jeg  nogle nye barer, så jeg købte en kakao/mint-bar og en jord/solbær-bar, selvom det var meningen, jeg kun bruge shakes i denne omgang. Derudover købte jeg også en bar fra Allévo og Nutrilett, som jeg aldrig har smagt før. Jeg har holdt mig til Nupo-produkterne, men tænkte lidt at teste de andre produkter på markedet og evt. lave en video (hvordan i al fucking verden får I btw. videoerne til at du? Har tidligere lavet et videoindlæg via wabcam, men kunne ikke få lyden til at du uanset, hvad jeg gjorde). På den nye puter er der desværre ikke webcam (noget af det eneste, jeg savner ved den), men jeg ville få tømt HGs kamera og optage via det ... og krydse fingre for, lortet vil du. Jeg har da tidligere haft lavet en video med Frik, som jeg uploadede via Youtube og så lagde herind, så mon ikke, jeg lige har hjernekapacitet til det?
          Tanken var, at jeg ville teste de forskellige barer (æder selvfølgelig ikke flere barer på én gang, men et lille stykke af hver), teste smag, konsistens, kalorie/fedtindhold og pris.


Måske jeg også skulle teste de andre produkter, som shakes og sammenligne ... med mindre Nutrilett- eller Allévobarene viser sig at være uspiselige.

I går begyndte jeg at føle, min krop gik lidt i faste, men på den kontrollerede måde. Jeg var ikke sulten - selvom jeg må få mellem 6-9 shakes dgl. og kun fik tre. Ingen hovedpine, ikke noget med at gå sukkerkold og ingen problemer med at føle, at krop og hjerne gik i står.

Men det var i går ... husk at læse om dagen i dag i morgen. Brød jeg under for presset ved kaffebordet og forulempede en kage? Spiste jeg 'normalt'? Eller holdt jeg mig til Nupo? Og hvad får jeg at drikke, mens jeg holder denne kur? - Læs med. Jeg kan love jer for, det kommer nogle overraskelser og dramatik på bordet. :) Jeg afslører også, om vægten har bevæget sig endnu.

Billederne er fundet på Nupos hjemmeside.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...