søndag den 3. marts 2013

Skull me up!

OMG, jeg vil bare vinde denne giveaway hos Katarina Natalie!


Ikke alene er det et smykke, man kan vinde, men tilmed skullarmbånd - jeg har et eller andet med skulls i disse dage (i disse dage?! De sidste 31 år! Men pt. er de heldigvis så moderigtige og dermed er det også lettere at få fat i). Og selvom jeg egentlig allerede har et armbånd, der minder lidt om det, vil jeg bare såååå gerne vinde! Gad vide, om det er min indre anotektiker, der bliver tiltrukket af denne modedille? c",)

... Hm, ved nærmere eftertanke skyder jeg muligvis mig selv i foden ved at lave dette indlæg? Så please, lad være med at deltage ;), men kig meget gerne på hendes side, da hun er en smuk pige med skønne og inspirerende modeindlæg.  Er ret tilfreds med, jeg har fundet hendes blog, og har siddet og læst tilbage, så jeg kunne komme efter al det, jeg hidtil er gået glip af.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...