tirsdag den 23. april 2013

(Flere) Lækre smykker er dumpet ind på adressen

For et par dage siden modtog jeg en lækker pakke fra Werring med nogle lækre smykker. I pakken var der bl.a. to armbånd og et par viiiildt smukke øreringe.


Her er de tre produkter, jeg modtog. Øreringene er sååå fine med deres røde farve og glitrende perler. De ligner små modne kirsebær.


Så er der armbåndene. Det ene (til venstre på billedet) har allerede været i brug. Det til højre minder meget om mine yndlingsarmbånd, som har været på bloggen et have af gange. Det virker fint og enkelt, men har et råt element med sin metal-effekt.


Der er dog stadig et par køb, jeg tror jeg skal have foretaget. Bl.a. har Werring et stor udvalg af tåringe som er så fede. Og det er (som faste læsere nok ikke bliver overrasket over c",)) noget, jeg bruger rigtig meget og året rundt.

Hvis du vil vide mere om Werrings produkter, kan du enten finde dem via et af mine link eller på Facebook, Twitter, Google+ eller YouTube. Så er der vist ingen undskyldning for at lære noget om produktet at kende. :)

Men kig herind i morgen, for I skal da heller ikke snydes. En af jer kan nemlig vinde øreringene og læderarmbåndet. Så kig ind igen! :)

[Sponsoreret indlæg]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...