torsdag den 11. april 2013

Lakker-lækker

Hovepinen er begyndt at klinge af (har dog kvalme endnu, men har ikke måttet vende vrangen ud på mig selv i denne omgang). Tror det kommer fra bihulerne. Men thank God, for så får I da alligevel et indlæg i dag. :)

For en del tid siden, vandt jeg tolv Depend Mirage neglelak i en giveaway hos Novaksagenda. Jeg har aldrig fået vist jer dem, men da det er makeup- og skønhedspleje-temauge, får I dem her (og nu folder damen sig ud i gif-forsøg ... bær over med mig, ik?).

De kom i denne fine æske fra Depend - total girly-girl lækkert!

Så mange fine!


Jeg elsker Depend - synes, det er fedt, man kan få en lille neglelak til 25,- Jeg får aldrig tømt de dér megaflasker, så jeg vil hellere bruge penge på flere farver. I forvejen ligger jeg inde med en (ret så beskeden) samling. Nu kan jeg lægge disse tolv til. :)

Hvis alt går vel og jeg er frisk igen i morgen, står den på smykke- og makeup fotoshoot. Yay, glæder mig for vildt og håber, resultatet bliver steaming hot og lækkert!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...