lørdag den 20. april 2013

Miinto min bare røv!!

Arg, er rasende! Havde for nogen tid siden et samarbejde med lorte Miinto og fik i den sammenhænge er par varer. Ingen problemer, de kom med det samme. Men samtidig købte jeg også en fødselsdagsgave, som mine brødre også skød penge i. SU-penge!! Det er tolv dage siden, pengene er for længst trukket (det må de sgu da ikke med mindre varen er på vej!), men varen er væk. Snakkede i går med deres kunde'service', der eftersøgte varen, men der er ikke fundet svar på, hvor i verden min vare er. Skrev vred besked på deres Facebookside ... og fik ikke svar. Skrev igen i dag og fik følgende besked:

"Tak for din henvendelse. Vores kundeservice har åben idag til kl. 16.00 og jeg vil bede dig kontakte dem på tlf. 8880 8686. Jeg er sikker på at de vil gøre alt hvad de kan for at finde en løsning, så fødselaren kan få sin gave. Mvh Bjørn"

Har nu brugt en time på at ringe hvert tiende minut. "Velkommen til vores kundeservice. Er du kunde tast et, er du butik tast to ..." Hvad med muligheden: Er du RASENDE tryk tre?! Der sker ikke en skid uanset, hvad man taster. Den ringer bare optaget!

Men hvor jeg ikke får svar fra Miinto, får jeg masser af mails fra andre kunder, der er rasende., Har fået en besked fra en bekendt og to fra andre, utilfredse kunder, der ikke engang har fået deres penge tilbage. Hvor de står ubehjælpelig har jeg dog min blog. Så til alle jer, der læser med: Om seks dage står jeg med tomhændet fødselar og to skuffede unge mænd, der skal have svar på, hvor deres penge er. GRRRRRR!!! Køb ALDRIG noget hos Miinto.


Update: Pludselig fik Miinto travlt. Blev ringet op af verdens sødeste medarbejder, der var så samarbejdsvillig at jeg nær havde fortrudt dette indlæg. Senere blev jeg ringet op af det lille firma, som stod for levering og som HAR sendt tasken. Jeg havde dog intet trackingnummer, ligesom hverken Miinto eller firma havde. Så er spørgsmålet om der er én i GLS med lange negle, der har givet min pakke et kærligt hjem oder was. I hvert fald har de LOVET der på mandag bliver sendt en ny, så jeg kan have den FØR fødselsdagen. Håber så, det er rigtigt.

11 kommentarer:

  1. Det er da godt nok en uheldig situation du er kommet i! /: Jeg vil dog sige, at jeg har selv handlet ved dem før og de varer jeg bestilte, kom dog adskilt og ikke samlet, men jeg fik mine varer og havde ikke nogle problemer med Miinto. Men har selv læst og hørt fra andre bloggere, der ikke har været tilfredse med deres køb. Men ja! /: Det lyder ikke sjovt! Dog kan jeg ikke selv sige, at jeg har været utilfreds og jeg handler gerne hos dem en anden gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mine to første varer kom også adskilt - og meget hurtigt. And I was all like: :D Det var først derefter, det gik galt. De var også enormt søde, da jeg første gang ringede til deres kundeservice - der var bare ingen, der reagerede på servicearbejderens forespørgsel på, hvor pakken var.

      Slet
  2. Jeg køber heller ikke hos dem igen, efter det der skete med mine sko, du ved.
    Først ville de tjekke om det var en fejl JEG havde begået, går sgu da ikke fejl med køb af et par lækre sko, er van til at købe sko i min str, men da de så kunne se at det rent faktisk var dem, der havde begået fejlen, var de jo rigtig kede af det (jeg var bare rigtig sur), jeg var så skuffet, fordi havde glædet mig til de sko, og vidste bare ikke hvornår de kom, fordi deres tracking nummer virkede bare ikke. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kamilla, søde Kamilla. Allerede da du fortalte den historie tænkte jeg: NOOOOO! Var bange for, jeg ville komme til at opleve det samme, men det tydede jo godt, at de to første pakker kom. Dog var der kun trackingnummer på den ene, men det var jo sådan set ligegyldig, når pakken kom uden problemer. En anden gang vil jeg nok overveje at fravælge samarbejde med et firma, jeg ikke selv har handlet hos og derfor ikke kender. Man lærer så længe man lever ...

      Slet
  3. Det er godt nok dårlig servic. Jeg har selv prøvet engang at jeg havede noget tøj online dog ikke hos Miinto og jeg fik da også pakken efter nogen dage men der mangle bare en vare som jeg også have bestilt med og alligevel havde de trukket pengene for det, så jeg kontakt dem og fik den besked at den vare jeg havde bestilt var udgået, men alligevel havde de trukket pengene for det og der gik lang tid før jeg fik mine penge tilbagebetale. Det er virkelig utrolig hvor meget man skal "kæmpe" for at få sine penge tilbage hos nogen virksomheder. :/

    Xoxo Rikke
    - kig gerne forbi min blog & deltag i min giveaway www.sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke

      Dejligt med et nyt ansigt. :) Det lyder da som noget af en øvservice, du har været ude for. Jeg fandt så ud af, mine penge var trukket, fordi varer ER sendt. Der er så bare ingen, der aner, hvor den er. Men den ene kvinde, jeg hørte fra på mail fortalte en historie, der mindede om din. De havde trukket pengene, men varen kom ikke. Ved kontakt fortalte de, den var udsolgt ... WTF? Jeg håber for hende, hun får sine penge retur. Hun er førtidspensionist som jeg, så pengene er små. Selv køber jeg næsten aldrig noget til mig selv længere. Men da dette var en gave, postede jeg lidt ekstra penge i sammen med de herrers SU. SÅ føler man sig bare lousy, når tingene går galt! Hvis de skal æde pasta en uge, fordi jeg har lokket dem med på den galej ... av av. Så jeg håber VIRKELIG varen kommer. :)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi, er altid på lookout for nye blogs. Er SÅ glad for, du kiggede ind og lagde et par ord, så jeg kan lære din blog at kende.

      - Line

      Slet
  4. Årh for helvede da også! Står selv i en dum situation med et 'samarbejde' med et andet firma - dem kan man sørme ikke få fat på. WTF!

    HÅBER de fluks sender noget nyt af sted til dig, så fødselaren kan få sin gave, om end lidt forsinket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, det er så dum en situation ... Havde samme problem med Footway. Et samarbejde, jeg endte med at fortryde. Ja ja, you live and learn.

      Ja, jeg krydser også fingre for, gaven når frem. :)

      Slet
  5. Jeg er ret sikker på, fejlen ligger hos GLS. De har før mistet pakker i systemet, og et eller andet sted, ved jeg sgu ikke, om man kan blaime dem - hvor mange pakker skal de ikke lige holde styr på hver dag?

    Anyway, det undrer mig lidt, at du ikke har et trackingnummer, som du kan få oplyst. Jeg tror faktisk man SKAL oprette et trackingnummer, når man sender ting ud.

    Katrine B
    http://bagkatrineb.wordpress.com

    SvarSlet
  6. Øv, det lyder da godt nok som en træls oplevelse med miinto. Men personligt har jeg ingen problemmer med dem, måske fordi jeg aldrig har shoppet fra deres webshop, men jeg har bare altid troet at det var et rigtig godt firma, som havde styr på alting. Nå men, footway, ja dem har jeg også haft samarbejde med, jeg fik lavet en giveawa.. de var super flinke første gang, men anden gang jeg skrev til dem, som var 4 mdr. efter, hvor jeg spurgte om de evt. sendte en vare til bloggere som de kunne anmelde, for jeg ville jo gerne selv have et par sko fra deres webshop, til at anmelde. Men så svarer de bare: Hvem er du? har vi ikke haft et samarbejde før?
    altså uden noget hej, eller venlig hilsen. Det skriver alle firmaer da. Men så skrev jeg at jeg bare ville anmelde deres sko, men det gad de ikke engang at svare på. Men ja sådan er nogle firmaer desværre. Håber du får din pakke(r) snart. <3 knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også haft Footway-giveaway med problemer. Måtte rykke dem, før de sendte gavekortet til vinderen, ligesom jeg selv måtte skrige højt for at få et gavekort, jeg selv havde fundet på en anden blog. Først da jeg brokkede mig på deres Facebookside, dukkede gavekortet op. Da jeg ville bestille, var der også problemer og først 2 uger før gavekortet udløb, lod det sig gøre. Hver gang jeg forsøgte at indtaste min gavekode, trak den forskellige beløb fra. Flere gange ville shoppen have mig til at skulle betale 50,- oveni, før der var råd til skoene, selvom gavekortet burde dække hele beløbet. Men da jeg prøvede for 180. gang, trak den pludselig beløbet uden problemer. Havde jeg ikke været skarp, var jeg kommet til at betale et beløb, selvom mit gavekort burde være nok. Det virker SÅ amatøragtigt, når en webshop har så ringe styr på deres system!

      Mange bloggere blev lovet et par gratis sko, hvis 'nok' deltog i konkurrencen. Jeg ved selvfølgelig ikke, om du også blev lovet det? 'Nok' er så forskellige antal deltagende. På min blog var 37 ikke nok. En anden blogger fik et par, trods kun 15 deltagende. Say what?! Jeg blev også lovet et gavekort til mig selv, hvis nogen købte varer på baggrund af mit indlæg, men da først de havde fået deres indlæg, kunne jeg stort set ikke få dem i tale ... med mindre jeg brokkede mig på deres Facebookvæg.

      Min mening og oplevelse: Værre en Miinto!! Handler ALDRIG så meget som et snørebånd hos dem!

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...