mandag den 29. april 2013

Update og afrunding

Jeg beklager denne 'forlængede weekend'. Tror guddødemig, jeg har fået blærebetændelse ... igen (gange tusinde). Det er to uger siden, jeg stoppede denne omgangs tre måneders-kur, så det skulle jo ikke undre. Får svar på de seneste prøver i morgen. Har bare brugt dagene på søvn, læsning og afslapning (og nok mest førstnævnte). Jeg ved godt, jeg har en del hængepartier og ubesvarede kommentarer, men de kommer henad vejen. Håber, I bærer over med mig.

Lilleræv og jeg har taget en krammer på sofaen (med henholdsvis Madam Mim-paryk og Fluppy-pels) ... og vågnede op 14 timer senere
Lørdag skippede vi kuren og HG lavede hjemmelavet pizza, som blev nydt sammen med 'Støv ...'-serien (jeg faldt i søvn under toeren og vågnede 14 timer senere).
Og jeg har læst "Krat" af Christian Jungersen og "Thereses tilstand" af Hanne-Vibeke Holst ... mellem 'narkolepsi-anfaldene'.

I fredags var det fødselsdag hos Moar. Og gaven nåede ikke frem. Det famøse Miinto-eventyr har fortsat med mig som nervevrag og grådlatent (not happy) buyer. Dog fik jeg endelig hul igennem til kundeservice ... ja, det har jeg jo så haft hele tiden, men de har bare skudt kommentarer som 'den er nok på vej' af. Nu fik de endelig løst fnidderet og sendte et undskyldnings-gavekort på 300,- Så selvom det var en klam fornemmelse at drage til fødselsdag uden gave (når man havde bestilt den tre uger forinden), var det da fint nok at kunne give hende gavekortet. Og i dag dukkede tasken, vi havde købt, så op. Sendt privat hertil denne gang og med Postdanmark. Tror også, jeg var brudt sammen, hvis jeg skulle have drønet til Gudhjem flere gange - de må også i den lokale Brugs være træt af at skulle tjekke om lost gave var dukket op. Med de benzinpriser vi har i dag, havde det været billigere, hvis jeg fra starten havde takket nej til gratis fragt og ja til sindssyge Postdanmark-priser. Og så var gaven måske dukket op for tre uger siden. Who knows ... nu er den sag i hvert fald (endelig, endelig) afsluttet.

Vinderen af giveaway #10 blev trukket på dagen og vinderen, Birgitte Fogtmann Dawson (med næstsidste kommentar), har fået besked allerede samme dag, men nu kommer det så også officielt på herinde. Peter Plys og hans ven Æsel, bliver sendt af sted så snart jeg er i stand til at rejse mig igen ... eller når HG får mulighed for at køre til storbyen for mig.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...