lørdag den 4. maj 2013

Blogchallenge #3 og #4

Okay, så er vi nået til verdens kedeligste indlæg tror jeg ... for jeg har stort set ikke lavet en skid i dag. Så derfor slår jeg også tre og fire sammen, da jeg ret beset er en dag bagud.

Er stadig lettere handicappet med infektion, så dagens har stået på:

* Færdiglæsning af Christian Jungersens "Krat"
* Læsning af Hanne-Vibeke Holsts "En lykkelig kvinde"
* Brevskrivning til min ret så forsømte penneveninde, Rikke.
* Udfladning af hjernebølger til spillet 'Dire Grove', der er det sjette i Mystery Case Files-serien.

That's it. Har dårligt løftet en balle fra sofaen.


Så er der et billede, jeg har taget. Den har jeg gået og luret lidt på og valgt dette:


Det er ikke fordi, det er verdens skarpeste eller mest perfekte skud (og det er taget gennem et beskidt vindue med udsigt til et forsømt hegn, der endnu ikke var malet), men jeg elsker HGs udtryk og hvordan han knuger Kong Lurifax ind til sig. Det er helt tilbage fra 2007 - i Faxens velmagtsdage, hvor han 'kun' var ni år. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...