tirsdag den 7. maj 2013

Farvefest i ørerne

Sommeren er nær, vejret er dejligt og jeg glæder mig til at finde sommergarderoben frem ... og den har nu barslet med disse beauties, som jeg har været så heldig at få af StarsforStacy. Hvor smukke er de ikke lige?!


For mange år siden fik jeg en privat smykkedesigner til at lave mig et smykkesæt i guld/kongeblå, som er nuancer, der bare klæder hinanden SÅ godt. Jeg synes virkelig de to nuancer komplimenterer hinanden på en måde, der giver mig et helt sug i maven. Da jeg så så disse, der er udformet som påfugle, var jeg fuldstændig solgt. Smykker OG dyr - det er da Linelove! :)

I halerne har perlerne forskellige nuancer af blå, der ligesom gør dem levende.

StarsForStacy har rigtig mange smukke smykker og især stort udvalg i øreringe. Disse øreringe koster kun 99,- og du kan se dem og flere øreringe lige her.

De er helt klart en del derindefra, der er på min ønskeliste. :)


[Indlæg, der er venligt sponsoreret af StarsForStacy]

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...