torsdag den 16. maj 2013

G'night

Et hurtigt pip før jeg hopper tilbage i seng. Det har været en lang dag. Var inde at få undersøgt nyrerne, der så fine ud, så den laaaaangvarige blærebetændelse er stadig et mysterium.

Efter undersøgelsen var det optiker, indkøb af nyt undertøj, jeans og basictoppe (er jeg den eneste kvinde, der HADER shopping? Især tøj-/skoindkøb, når man skal prøve ting er ræd-somt!) og til sidst indkøb af diverse dagligvarer - og så var klokken sgu allerede mange! Vi spiste en hurtig (og sen) frokost og da vi endelig nåede hjem, var klokken omkring 18:00 og jeg gik omkuld på sofaen og vågnede først kl. 21:00, stangforvirret. Så nu hopper jeg rigtig i seng og håber, jeg er udhvilet i morgen, da hele huset roder og mildest talt trænger til en overhaling. Så I må have yderligere pip fra mig til gode; er simpelthen for træt til at slå et fornuftigt ord ud af.

Husk at I kan stille spørgsmål omkring min sygdom/medicin i min spørgerunde her


Night all! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...