lørdag den 1. juni 2013

I morgen, my sweets ...

I morgen kommer jeg hjem fra ferie og håber, der ligger en masse dejlige kommentarer fra jer læsere. :) Jeg håber, det har fungeret upåklageligt med de planlagte indlæg. Tak, fordi I læser med herinde og flittigt smider søde, dejlige kommentarer.

Måske går der nogle dage, før bloggen kommer til at fungere normalt igen - det afhænger af, hvor smadret jeg er blevet i løbet af ugen. I hvert fald håber jeg, der kommer rigtig mange skønne indlæg her i juni ... jeg skylder jer også stadig en del indlæg fra min månedschallenge. c",)


... Det er nu lørdag aften og jeg er igen hjemme på øen i søen, selvom vi nær havde misset færgen (trods det, vi kørte fra Faaborg allerede omkring kl. 10:00 og først skulle være i Ystad (senest) 16:20) pga. kilometerlange køer på motorvejen til KBH, omkring Hvidovre og ud mod Amager - bl.a. pga. Distorsion. Men vi nåede det og er nu hjemme.

Indlæggene fungerede ikke som de skulle og der var ikke internet i sommerhuset og kun sporadisk telefonnet. På vores ture ringede jeg hjem til HG og fik ham guide igennem, så de alligevel blev udgivet, selvom klokkeslættene på den måde blev noget forskellige fra dag til dag.

HG læste også alle jeres kommentarer højt for mig. Jeg er SÅ beæret og glad! Jeg regnede egentlig ikke med kommentarer og så er der så mange. Tusinde tak til alle jer skønne, der læser med og lægger søde ord. :)

Nu vil jeg hoppe i seng efter en lang uge og lang dag. Har været oppe siden kl. halv syv og føler stadig, jeg sejler og kører.

2 kommentarer:

  1. Skønt billede af dig Line!
    Håber i har haft en fantastisk dejlig tur :-)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Håber du havde en dejlig tur. :))

    Jeg er også laaangt bagud med min månedschallenge.. hehe ups..

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...