tirsdag den 9. juli 2013

★ Sneak peak ★

Sååå ... jeg roder stadig lidt med udulig krop og bla bla og det er meget forfærdeligt, whatever. MEN der er altså spændende ting på vej på bloggen OG til de to vindere, der mangler at få deres præmier kan jeg sige, de ER på vej. :) I husker jo nok, Natacha var den uheldige vinder at Miss-diva.eu giveawayen, der endte i en katastrofe(!) for at sige det mildt. Men heldigvis har Foxyshop været så søde at træde i #¤%&/()=-firmaet sted og sende et andet armbånd til Natacha og jeg har smidt en lille ekstra ting oveni. Så Natacha og Eva (som vandt den giveaway, der sluttede i søndags) skal snart holde øje med postbuddet, for pakkerne er gjort klar og HG bliver sendt på posthuset med dem i morgen. :)

Som lovet på Facebook, kommer der snart ★★★ på bloggen ... :) 
Er du også 'starcrazy'? c",) Så skal du holde øje med bloggens næste giveaway!
Præmier er klar til at forlade adressen og rejse mod et nyt hjem. :)
Desuden kan jeg fortælle, i forbindelse med Divaskandalen, at de nu er i gang med at slette alle negative kommentarer på Trustpilot. Jeg har personlig sendt mail retur med opfordring om at lægge min anmeldelse tilbage og sendt beviser på vores korrespondance. På Facebook deleter de stadig lystigt negative kommentarer og lægger positive anmeldelser ind fra falske profiler. Jeg har anmeldt firma og ejer til Facebook for fusk samt anmeldt de falske profiler. De (eller hun! - Jeg kan umiddelbart kun se én ansat) kan muligvis forsøge at lukke kæften på mig diverse steder på nettet, men ikke her på min blog! Så har du en dårlig erfaring med dem og vil gerne høres, så skriv en kommentar herinde eller mail privat til mig, så kommer den snarest på her på bloggen. Så vandt du en bikini, der sjovt nok aldrig dukkede op? Eller købte du en gallakjole til det, der skulle have være din store festaften på gymnasiet og fik bare en lang næse og tom konto? Så smid et par linjer til mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...