lørdag den 2. november 2013

Ciaté-love


Okay, de dér Ciaté, eggåz? De er da for awesome!! Prøv lige at se de nye Ciaté-juletræskugler. Helle for at have den slags pynt på mit træ i år! ... Hvis nu man holder julehygge i december, kan man så pålægge sine gæster at tage dem med som værtindegave? Og gerne i forskellige farver?



Er du også Ciatéfan? Og har du specielle favoritter?




Hvis du er Ciatéfan, så hold øje med bloggen de næste dage, for så kommer der en giveaway, der er lige noget for dig! Og så er den ikke sponsoreret, men gave af egen lomme og min egen personlige favorit. :)


6 kommentarer:

  1. Det lyder da for lækkert! Er desværre selv neglebidder /: dårlig vane jeg bare ikke kan komme af med!!
    Tak for din fede kommentar på min blog :) din blog er rigtig god! Vil du følges evt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Josefine

      Dejligt at se dig herinde - du er meget velkommen til at blive fast læser. :) Har lagt en besked på din blog.

      - Line

      Slet
  2. Jeg elsker ciaté og jeg elsker neglelak! De nye versioner må jeg helt sikkert tjekke ud! Glimmer og glitter kan man ikke få nok af ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, de er skøøøøønne! :) Tak for din kommentar - dejligt med weekendbesøg. ;)

      - Line

      Slet
  3. Elsker Ciaté - Har selv et par stykker efterhånden <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  4. Har hørt så meget godt om Ciaté, men jeg har godt nok aldrig prøvet det.. Det kunne være, man skulle købe en sød lille juletræskugle til sig selv hihi :)
    Super lækker blog du har dig forresten!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...