mandag den 18. november 2013

Lykkeligt uvidende

Prøv lige at se her ...



Åh, det er et syn, der giver mig den sorte samvittighed! Jeg føler mig som den ledeste forræder, for mens Kira-pigen og Zazzeberg ligger lykkeligt uvidende og dovner den, nærmer morgendagen sig, hvor den står på neutralisation og øremærkning. Og selvom det er nødvendigt og til deres eget bedste, så gør det lidt ondt på moar ...

Dagen i dag har ellers (igen) stået i rengøringen og omrokeringens tegn. Det går lidt langsomt disse dage, fordi jeg har mere ondt end ellers og HG har det ikke så godt psykisk med sin sygdom pt. Men jeg har fået gjort rent i soveværelset, vasket gardinerne derinde og gjort klar til at få nogle af de ting hængt op, som lå i Mumis gemmer og nu skal bo her. Nu ligger jeg på langs med min varmehandske fra Julie P. Den er SÅ skøn! Når nu medicinen ikke kan få bund i smerterne, er det skønt bare at ligge med den og få gennemvarmet kroppen. Da det primært er skuldre, nakke, hofter og lænd jeg har ondt i disse dage, har jeg vendt handskerne på vrangen og lagt dem på de forskellige steder. Jeg var i tvivl om, hvorvidt det ville hjælpe og selvom det ikke funger ligeså godt som når man bruger den til hænderne, har det en effekt. Så nu ligger jeg her og prøver at tage mig sammen til at vågne af min smådøs. Må IKKE sove - har problemer med at sove om natten for tiden, så jeg skal ikke ligge og sove nu. Især ikke, når jeg skal meget tidligt op i morgen og til dyrlæge med de to bananfluer (sorry moars pelsklumper!).

  
Kys til alle jer lovebugs, der følger med - og mange, mange tak for den store interesse og de mange begejstrede tilkendegivelser for mine adventsgiveaways. I kan godt glæde jer, for den bedste er gemt til sidst! ;-*



2 kommentarer:

  1. Jeg misunder simpelthen din skønhed (ved godt det ikke er pænt at være misundelig) men du er simpelthen SÅ smuk, og så har du de sødeste dyr (på samme plads som Heidi selvfølgelig, ellers bliver hun bare jaloux). ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååårh, hvor er du sød, Kamilla! Føler mig ikke særlig smuk og slet ikke lige nu, hvor jeg kun er iført et hurtigt lag mascara og har trætte poser om øjnene. ;) Ja, Heidi og jeg kan godt blive enige om, vi har de skønneste dyr. :)

      - Line

      Slet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...