søndag den 23. februar 2014

A stroll down memory lane

Oh my God, cuteness-alarm! Faldt lige over et album fra i sommer og hvem gemte sig dér? Zazen! Itty bitty Zazen på to-tre uger. Zazen, der får en af sine første flasker! Klik and enjoy.


[I forbindelse med videoen skal det lige siges, at man ikke må opflaske killinger uden at være godkendt plejefamilie og man må ikke eje en killing under 12 uger med mindre, man også har moderen! Desuden er det bestemt ikke tilrådeligt at man lader katten ligget ned drikke mælk, som er tilfældet med Zazen; de skal helst sidde op. Men Zazen har altid været på tværs og efter et par frustrerende dage, hvor han forsøgte at orme sig til at ligge ned, når han skulle have flaske, måtte vi opgive, så han i det mindste fik sin mælk. Til sidst er det også vigtigt at pointere, at det er lovligt og godkendt modermælkserstaning han får - man må aldrig give sine katte (og slet ikke killinger) komælk]

Før jeg takker helt af fra i dag, skal I også nyde hans killingebilleder. Jeg har samlet en collage med dem jeg synes er kærest. Hvilket er din favorit?


Og så også liiiiige som voksen.


Hvilken er favoritten her?


Og til sidst er der de damer bag den herre: Menneskemor og missemor, Sekhmet.


*SLURP* ;)


4 kommentarer:

  1. Ej et dejligt indlæg!!
    Mine favoritter er billede nr 4, som killing og billede nr 9 som voksen :) Men hvor ser han dog skøn ud på allesammen! :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :) Er ved at lave en afstemning på et af mine kattesites på Face og jeg kan se, de fleste er enige med dig mht. billederne. Om et par dage kommer vinderbillederne på herinde. :)

      Slet
    2. Ej, han er bare for dejlig(:
      Både som killing og som voksen.
      Jeg kan slet ikke vælge i mellem billederne, da han ser så skøn ud på dem alle(:
      Der er altså et eller andet ved Zazen som voksen, der minder mig om min Nala(:
      Og Zazens mor er virkelig også smuk ( både kattemor og menneskemor.)

      www.dyreglad-pige.blogspot.com

      Slet
  2. Det er jo slet ikke til at stå for, han er simpelhen for nuser. Det er jo slet ikke til at vælge et billedet når han ser cute ud på alle billederne.

    XoXo Rikke
    Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...