fredag den 7. februar 2014

It's personal - eBay-stuff!

Jeg er sikkert ikke den eneste blogger og litteraturelsker, der er storforbruger af notesbøger og kuglepenne; de to ting gnasker jeg mig lige så hurtigt igennem, som jeg tylle en Cola Zero og gnaske et parti Japanstænger! Samtidig er jeg typen, der er har en lille maskefejl i huen, så jeg har den underlige mani, at jeg laver skemaer, grafer og regnskaber over de underligste ting (og gerne med det formål at lade mig forarge!); lige fra TVs reklamelængder, husstandens Coke Zero-forbrug og til mit læsevanvid bliver skrevet ned og ført på lister.

Normalt køber jeg bare de billige årskalendre, man kan købe i ethvert supermarked. Dem bruger jeg til at skrive medicinforbrug i (jeg kan aldrig huske, om jeg nu har husket at tage min medicin, hvornår og hvorfor, hvis jeg ikke skriver det) - også så det kan dokumenteres, hvis jeg en dag skulle falde om i Netto og ligge med stængerne i vejret og evt- ambulancefolk skulle få brug for den oplysning (jeg er også typen, der hver dag tager mit pæne undertøj på, i tilfælde af, jeg skulle dratte død om og havne på retsmedicinerens bord ;)). På den måde kan jeg også holde rede på, hvilke perioder min sygdom er værst, hvad der synes at tricke attaks m.v.

Men alm. aftaler, noter, medicinoplysninger m.v. fylder så meget, at jeg har ekstra notesbøger til alt det sjove - boglæsning (sider, karakter jeg giver bogen m.v.), noter om dagen i almindelighed, oplysninger til mine spil (på et totalt sidespor: Jer, der er til fantasy, kender I 'Dream Chronicles'? Smuk, fantastisk spilserie med en historie - spillene kan købes her, hvor jeg køber alle mine spil). Her bruger jeg gerne en ekstra skilling på smukkes notesbøger, der kan lidt mere og er lidt smukkere. I går fandt jeg så den fe-de-ste diary notebook på eBay (i går var en dag, hvor jeg ikke fik spendérbukserne strammet nok åbenbart). Temaet er fra Alice in Wonderland ... My God, jeg håber, den går gennem tolden! Men selvfølgelig skal I ikke snydes for mine nye drømmes mål, så jeg har både billede af den samt lidt andre smukkes notesbøger, som gerne må bo her!


Kalenderen med Alice er købt her til ca. 120,-


Det er ikke nogen hemmelighed, jeg er uglefan. Ugledagbog er fundet her til ca. 330,-


 Klassisk og smuk, ca. 95,- her


 Og til alle jer, der er Harry Potter-fans som jeg, ca. 60,- her

Potter-bogen kan I findes flere steder på eBay og muligvis også billigere; jeg har bare taget en tilfældig sælger. Desværre opdagede jeg først denne, efter jeg på en auktion har budt 80,-! :/ Sådan går det, når man er lidt for hurtig ude ... Nu må vi se; det kan være, jeg ikke vinder den.

Alle priserne er inkl. fragt. Husk, der kan komme told på, hvis du overstiger de 80,-

Og her til sidst: Hvilken er din favorit?

PST: Husk at besøge min SHOP - der er kommet flere nye varer! Husk også at der på flere af artiklerne er mere end ét billede, så klik på pilene, når du er inde på den vare, der har din interesse. Fragten er gratis, så den pris du ser, er det samlede beløb for køb af den enkelte vare.


7 kommentarer:

  1. Gud hvor er de vidunderlige!
    Jeg er fuldstændig og komplet forelsket dem alle.

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også måttet ligge bånd på mig selv for ikke at købe dem alle! ;)

      Slet
  2. Åh, den Alice-notesbog er dog det mest drømmende fine, jeg nogensinde har set! 1,2,3 - KØB! Og tak for tip :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg MÅTTE også bare eje den! Turde ikke rigtigt tilstå overfor kæresten, da jeg jo lige havde købt "Anne og Green Gables", men vi blev enige om, at jeg måtte undvære Zero indtil gælden er betalt af. ;) Der var lidt for længe til min fødselsdag i september ...

      Slet
  3. Nøj, hvor er de dog bare fine altså! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Irene. :) Ja, man kan hurtig komme i uføre på eBay. ;) Jeg, der ellers er totalt talidiot, kan lige pludselig min kortkode udenad - ikke så smart! ;/ Det betyder for mange impulskøb. Ooop, I did it again ... Er nødt til at få mig et nyt dankort.

      ... Eller en rygrad!

      Slet
  4. Ej, hvor er de fede(:
    Jeg vil nok sige, at min ynglings enten er nr. 1 eller 2(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...