onsdag den 5. marts 2014

Dagens chok

Arg, kender I det dér med at man sidder og scroler på Facebook og får mixet to billeder sammen, så man totalt ender med at misforstå det? Så lige denne her:


Nu er jeg farveblind, eggåz ... såeh, først ser jeg en sød lille padde. Og på næste billede ser jeg en stegt lille padde! Nåede et øjeblik at blive overvældet af kvalme, før det gik op for mig, det egentlig bare var en uskyld pizza. ;)

Ja, det er ikke de store poetiske inspirationer, der præger bloggen i disse dage, men vi er lige inde i sådan en helvedesperiode af to-do-lister. For hver ting man tjekker af, dukker tre nye op. Prøver at passe på mig selv og har rent faktisk hold sengen i dag, fordi jeg skal en masse de næste dage og godt kan mærke, kroppen er klar til at brokke sig.

Så I forresten at det lille Kireser-dyr var dagens fanbillede på Best Friends facebookside i går?


Hvor meget ligner det ikke lige en selfie? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...