lørdag den 8. marts 2014

Giveaway #29

Som lovet i går starter i dag giveaway #29. Og denne gang er det et par KANT-øreringe du kant vinde - KANT DRAMA, der har en værdi af 300 kr.


For at vinde disse skønne øreringe skal du blot:

★ Følge bloggen via BLOGLOVIN og like indlægget ved at trykke på det lille ♥.
★ Følge bloggen via FACEBOOK
★ Følge KANTbyRAHBEK via FACEBOOK
★ Skrive en kommentar herunder med det navn du følger med via Facebook.

Vinderen trækkes fredag d. 28. marts og annonceres på bloggens Facebookside, så husk at følge derinde, så du kan se, hvis du vinder. Vinderen får 14 dage til at kontakte mig med adressen, hvorefter der trækkes en ny vinder.

Held og lykke til jer alle - jeg håber, at rigtig man af jer vil deltage.


33 kommentarer:

  1. De er så flotte og rå. Dem vil jeg gerne vinde.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Dejlig konkurrence!
    Irene E. Jensen - ireneejensen @hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg kunne godt bruge lidt mere drama i mit liv!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg har også deltaget!
    my-mariebork@hotmail.com

    SvarSlet
  7. De er bare rigtig flotte,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. åhh dem ville jeg SÅ gerne vinde :)

    // Maibritt Jeppesen

    SvarSlet
  9. wow de er lækre og vil elske at vinde dem <3
    Jane Rønsted Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  10. Hvor er de seje.
    Marianne Leth Jensen

    SvarSlet
  11. Hvor er de flotte! Dem vil jeg gerne vinde!
    Kristina Kloster
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Malene Vinter :-D

    Jeg har selv en giveaway kørende hvis det evt. kunne friste ;-)
    http://vinterfryd.dk/giveaway-med-sine-bjoern/

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med navnet Heidi Christensen :-)

    Fede øreringe!
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  14. Aj jeg elsker hendes smykker :D Følger med via Trine Skovmark Sauer Rasmussen. moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne vinde, så deltager gerne :) jeg hedder marie svostrup petersen på min fb, mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  16. De er så fede!:)
    jeg hedder Birna Lambaa på Facebook :)
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Åh, det er nogle lækre øreringe!!!
    Håber heldet er med mig denne gang.

    - Josefine E. Steenberg
    josefine.steenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Emma Hertzum.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Krydser fingre :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  20. Seline Dam Temiz
    følger :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  21. mia poulsen
    angelishish@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Super rå og sexede :)

    Jeanne Dideriksen

    Psst... Hvis det har interesse så kører jeg også en giveaway - kig forbi ;)

    SvarSlet
  24. Jeg er med! asidor@gmail.com

    SvarSlet
  25. Åh skønne smykker. Jeg følger med som Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk. Krydser fingre. Kh Mette

    SvarSlet
  26. Jeg er klart med :D

    Mvh
    Pia Lyng Madsen // www.PiaLyng.wordpress.com

    SvarSlet
  27. Jeg er så meget med! Jeg har været forelskede i de øreringe så længe!

    Knus
    Zofia Bodi
    tresmaaord@outlook.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  28. Deltager :D

    Lea Maria Nielsen Bernberg
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. deltager gerne!
    gosia gaél jacobsen
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  30. Krydser fingre :-)
    Camilla Poulsen på facebook

    SvarSlet
  31. Er også med
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...