mandag den 28. april 2014

Test af Pure Argan Oil fra Perfect-Body

Pga. al den sygdom, der har været inde over det sidste halve år, har min selvtillid været absolut i bund; min hud er grim, skællende og bleg, jeg har taget på, mit hår er glansløst og mine negle flækker for et godt ord. Derfor har jeg været lidt på jagt efter skønhedspleje, der er let og hurtig at bruge i hverdagen, men som stadig gør en forskel og ikke koster en bondegård. I laaaaang tid har jeg hørt om, hvor revolutionerende Argan Oil er og hvordan folk ikke kan undvære den, når først den er prøvet.

Indtil videre har jeg kun haft prøvet en billig kropsolie fra Netto, som da er udmærket, men ikke lige forandrede mit liv på nogen måde. ;) Faktisk står den bare i badet uden at blive brugt. Men så tilbød http://perfect-body.dk/ at jeg kunne få lov at prøve deres Pure Argan Oil.


Ifølge http://perfect-body.dk/ kan Moroccan Argan Oil bruges på både hårspidser og hud. HER kan du læse, hvad Perfect-Body skriver om anvendelsen.

Jeg har nu brugt olien i to uger. Den kommer i en fin glasflaske, der beskytter olien mod sollys og som ser noget mere eksklusiv ud end en billig kropsolie i plastikflaske fra Netto. Duften er lidt tung parfumeret, hvilket er det eneste minus i min bog; duften hænger egentlig pænt sammen med produktets udseende, men jeg foretrækker bare personligt en mere frisk duft.

Jeg har brugt olien på mine hårspidser samt kroppen, når jeg er i bad. Flaskens pumpesystem gør det let at få den ønskede mængde, så man ikke står og fedter med glatte hænder og taber alt. Da jeg er ekstremt dårlig til at bruge creme (dovenskaben længe leve) har det været lidt en aha-oplevelse for mig. Jeg skal ikke sidde og vente på creme, der skal tørre og jeg føler mig ikke som en pelsmagnet efterfølgende. Min hud er normalt ekstremt tør, men føles meget mere lækker ved brug af olien. Derudover masserer jeg hver aften en smule olie ind i hver negl og de sidste to uger har jeg kun flækket én negl.

Olien koster normalt 149 kr., men er pt på tilbud for 99,- og at finde HER. Firmaet service har været upåklagelig med hurtigt svar og hurtig forsendelse.

Argan Oil er dog ikke det eneste produkt fra Perfect-Body, jeg har testet. Men hvad tror I, jeg ellers har testet? Tag et kig på deres sortiment og kom med et bud.

Perfect-Body er også at finde på facebook HER

[Pure Argan Oil er venligst sponsoreret af Perfect-Body til test og omtale her på bloggen.]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...